Jis paprašė patrauklaus dvidešimtmečio vyro pabandyti susipažinti su gatve einančiomis moterimis ir gauti jų telefono numerius.

Eksperimentas buvo atliktas saulėtomis dienomis ir tomis, kai dangų niaukė debesys. Oro temperatūra buvo daugmaž ta pati. Ne paslaptis, kad išoriniai faktoriai stipriai veikia žmogaus norą bendrauti ir suartėti. Taip pat žinoma ir tai, kad oras turi įtakos tam tikriems socialinio elgesio tipams.

Pavyzdžiui, kai šviečia saulė žmogus mieliau padės nepažįstamajam ar sudalyvaus apklausoje. Saulėtomis dienomis klientai paprastai palieka daugiau arbatpinigių. Tas pats ir meilės fronte. Moterys dažniau atskleisdavo savo telefono numerį tomis dienomis, kai lauke plieskė saulė.

Saulėtomis dienomis susipažinti panoro 22,4 procentai užkalbintų moterų, o debesuotomis – 13,9 procento. N. Geuguenas pažymi, kad eksperimento metu nebuvo matuojami tokie faktoriai kaip vėjo stiprumas ar oro drėgmė. Specialistas mano, kad ir tai gali turėti įtakos. Be to, neatmetama ir kultūrinio aspekto svarba – eksperimentas buvo atliktas Prancūzijoje, kur pirmą žingsnį bemaž visada žengia vyrai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)