Tradicinis hegemoninis vyriškumas – tai reiškia nebūti klusniam, priklausomam, nuolankiam, nebūti išoriškai ar manieromis moteriškam. Nebūti impotentu. Būtent todėl heteroseksualieji išreiškia savo įsitikinimus prieš gėjus, kad užsikariautų kitų pritarimą ir padidintų pasitikėjimą savimi.

Iš tiesų vyriškumas yra nuolat patvirtinamas įvairiais būdais ir juos neretai propaguoja žiniasklaida, kuri nenuginčijamai daro poveikį didžiajai visuomenės daliai. Įvairiuose vyrams skirtuose internetiniuose portaluose atsiskleidžia hegemoninio vyriškumo atstovams rūpimos temos.

Vyrų domėjimasis būtent tomis sritimis tik įrodo jų „vyriškumą“ ir tokiu būdu kiekvienam iš jų užtikrina, kad jie nesulauks konkurentų diskriminacijos, kas būtų vienas didžiausių pasmerkimų. Šie portalai skiriasi nuo internetinių puslapių moterims tam tikromis vyrams aktualiomis temomis, savo dalykiškumu bei savitu humoro suvokimu.

Interaktyvūs žurnalai skatina tobulėti, būti aktyviam, nes pagrindinis tikslas – praktika! Perskaitei straipsnį, patiko – išbandyk. Straipsniai apie sėkmingai viešojoje sferoje save realizuojančius vyrus ir apie nemalonias gyvenimiškas situacijas, tokias kaip netikėtas buvusios merginos skambutis netinkamu metu, iš tiesų suteikia ir tam tikros užkoduotos informacijos. Pirmuoju atveju, vyrui sukuriama siekiamybė, kurios viršūnėje pripažinimas ir nebuvimas vyriškos hierarchijos apačioje. Antruoju – tai ironiškas požiūris į tą moterį, kuri yra šalia vyro to skambučio metu ir, be abejo, į tą, kuri skambina netinkamu metu.

Vyrams išties svarbu būti moterų pripažintiems, tad vyrams skirtuose portaluose neretai dalinami patarimai, kaip siekti to pripažinimo. Vis dėlto čia kaip viena svarbiausių sričių išryškėja vyrų gebėjimas seksualiai patenkinti moterį, potencija intymiame jų gyvenime. Tad daugelis patarimų yra susiję su žaismingu seksu, kuomet susiejami žaidimas ir lytinis aktas. Daugiausia patariama, kaip „pakabinti“ merginą, nes vyrams, susiklosčius tam tikroms sąlygoms, itin svarbu nepraleisti progų turėti lytinių santykių, kadangi evoliucijos atranka leido vyrams įtikėti savo žavesiu ir nuolat pervertinti moterų seksualinį susidomėjimą jais.

Kiti portalai labiau orientuoti aptarti technines naujoves ir labiau išryškinti tokį moteriškumą, kokį nori matyti „tikri“ vyrai. Tokiuose interaktyviuose žurnaluose atsižvelgiama į technologija besidominčių skaitytojų interesus, pateikiama informacija apie naujausius mobiliuosius telefonus, kompiuterius, automobilius. Tad čia vyriškumas persipina su vyro finansinėm galimybėm, kadangi sugebėjimas uždirbti pinigų yra viena svarbiausių „tikro“ vyro savybių, pagal kurią matuojamas vyriškumas.

Vyrams skirtų interaktyvių žurnalų puslapius pagyvina įspūdingų apsinuoginusių merginų nuotraukos, kurios atstovauja tradiciniam moteriškumui. Moteris pateikiama kaip privalanti „suktis“ virtuvėje, naivi, perdėtai besirūpinanti savo išvaizda, nuolat kalbanti telefonu, nesugebanti tinkamai vairuoti automobilio, turinti įvairiausių absurdiškų baimių, mėgstanti flirtuoti ir esanti subjektyvi nepriklausomai nuo aplinkybių.

Peršasi išvada, kad sukuriami ydingi mitai, kurie neigia vyriškų jausmų gylį, moko paklusti žvėriškiems instinktams, trukdo subręsti ir įkalina tiek vyrus, tiek moteris į tam tikrus rėmus. Tuo pačiu tai tam tikras iniciacijos būdas, kurio metu „berniukai“ tampa „tikrais“ vyrais. Hegemoninis vyriškumas išdėstomas viena formule.

Formulė paprasta – vyrai = seksas + statusas. Tiesa, formulės kintamųjų įgyjamos reikšmės varijuoja. Pirmoji formulės sudedamoji dalis, seksas, gali virsti atvira pornografija arba rafinuota paslėpta reklama.

Antrosios dalies, statuso, reikšmių intervalas dar platesnis – nuo automobilio iki itin raumeningo kūno. Platus pasirinkimas sudaro įspūdį, tarytum vyras išties turi teisę rinktis, tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad formulė pateikiama tik viena, kurią privalu atitikti visiems.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!