Ką darom ?

Stengiamės pervažiuoti kliūtį priekiniu dešinu ratu.
Staigus vairo posūkis į kairę – visas automobilio svoris krenta į dešinę.
Staigus vairo posūkis prieš pat kliūtį į dešinę – visas auto svoris kairėje.
Taikyti dešiniu ratu tiesiai į duobę.
Padangos sveikos.

Jei netikite,pabandykite aikštelėje.

Tam reiks:
Kibirėlio smėlio.
Šepečio ir samtelio.

Išpylę smėlį, pravažiuokite ir įsitikinkite,kad padangų protektorius „dar visai geras“.
Palinguojam ne galvą, o mašiną.
Rezultatais tikrai būsite nustebinti.
Susėmę smėlį, grąžiname ten, iš kur paėmėm.

Niekad plytos nepraleiskite po savim. Oro srautas po automobiliu pakankamai didelis, kad ir plytą pajudina.Apie žemas mašinas net nekalbu.

Viską reikia daryti kaip ir aukščiau aprašyta: dešiniu ratu taikom tiesiai į plytą,kuri išcentrinės jėgos bus nusviesta ir galiniu ratu jos nekliudysite.

Matau, kad daugelis dar nežino elementarių dalykų:
Pamačius duobę reikia staigiai stabdyti ir prieš pat kliūtį atleisti stabdžius – mašina pati pašoks į viršų.
Išbandyti paprasta ant „gulinčio policininko“.

DELFI skaitytojas V.P.