Autorinės teisės į 300 SL kėbulą kaip taikomojo meno kūrinį jau daug dešimtmečių saugomos įstatymų. Darbuotojai, sukūrę žymiąją „Žuvėdrą“ šeštajame XX amžiaus dešimtmetyje, suteikė autorines teises koncernui „Daimler AG“. Kaip nesenai patvirtino Štutgarto teismas, koncernui taip pat priklauso kėbulo formų patentas. Byla buvo iškelta, kai viena Vokietijoje įsikūrusi kompanija pagamino neteisėtą 198-osios serijos „Mercedes-Benz 300 SL“ kopiją.

Pirmasis kopijos sunaikinimo etapas – atskirti kėbulą nuo važiuoklės. Po to kėbulas buvo sunaikintas „Mercedes-Benz“ naudotų detalių centre, kuris taip pat atsakingas už visų „Mercedes-Benz“ prototipų, sukurtų bet kuriame kompanijos padalinyje, utilizavimą. Tarp sertifikuotos įrangos, naudojamos šiame centre, yra du presai, kurių galia – po 30 tonų. Sportiško automobilio kėbulas, pagamintas iš stiklo pluošto, svėrė lygiai 148 kilogramus ir buvo susmulkintas į mažus gabalėlius.

198-osios serijos „Mercedes-Benz 300 SL“ yra vienas iš žinomiausių automobilių pasaulyje. 1954-aisiais debiutavęs kupė išsiskyrė į viršų pakeliamomis durimis. 1999 metais šis modelis išrinktas „Šimtmečio sportišku automobiliu“. Šiandien originali „Žuvėdra“ ir jos pagrindu sukonstruotas rodsteris, pasirodęs 1957-aisiais, yra du labiausiai geidžiami klasikiniai automobiliai. Visos solidžiausios pasaulio automobilių kolekcijos būtinai turi šį dizaino ir inžinerijos šedevrą.