Į akis krenta labai sudėtingai atrodantis priekinis sparnas.

Kol kas lieka neaišku, ar priekyje bus sumontuota pernai naudota sudėtinga ortakių sistema. Priekinė pakaba – kaip ir daugelio rikiuotės automobilių, išskyrus „Ferrari“, „push rod“ tipo.

Viduryje matoma kita 2012 m. automobilių tendencija – smulkesni šonai, plačios viršuje ir tarsi nukirstos apačioje aušinimo angos, taip pagerinant oro tėkmę kraštais link automobilio galo.

„Mercedes W03“ išlaikyta dar „Brawn“ laikais pradėta variklio dangčio konstrukcijos koncepcija, išskaidant ją tarsi į dvi dalis – viena aušinimo anga skirta varikliui vėsinti, kita pavarų dėžei, o galas peilio ašmenų formos.

Išmetamųjų vamzdžių išeinamosios angos išbandytame automobilyje sumontuotos gana toli nuo galo, jo šonuose. Konstrukcija kiek primena jau matytą „McLaren“ sprendimą, iškart už angų išdėstant kėbulo iškilimus, kuriais dujų srautas paskirstomas į reikiamus aerodinaminius elementus galinėje dalyje.

Automobilio dažymas iš esmės nepasikeitė – jame dominuoja sidabrinė „Mercedes“ spalva, paįvairinta žalsvais pagrindinės rėmėjos „Petronas“ intarpais.

Naujasis „Mercedes W03“ jau pradėtas bandyti praėjusią savaitę. Ketvirtadienį jis buvo trumpai išmėgintas Silverstouno trasoje Didžiojoje Britanijoje, o sekmadienį jau buvo rimtai bandomas Barselonoje.

Antradienį Katalonijos žiede automobilį vairuos M. Schumacheris, trečiadienį – N. Rosbegas. Tokia pačia sportininkai pasidalins automobilį ir paskutines dvi bandymų dienas, atitinkamai ketvirtadienį ir penktadienį.