„Formulės-1“ esmė – kūrybiškumas. Nors taisyklės ir buvo pakeistos, dirbdami su „Red Bull“ radome sprendimą kompensuoti prarastą pajėgumą“, – vokiečių „Auto Bild“ sakė prancūzas.

„Tai skiriasi nuo to, kas buvo anksčiau, tačiau tai gudrus sprendimas, galintis būti ženklus“, – pažymėjo jis.

Specialistai jau bandymuose Jereze, Ispanijoje, atkreipė dėmesį į galinę „Red Bull RB8“ automobilio pakabos konstrukciją, kurios viena iš svirčių yra ilgesnė nei įprasta ir išdėstyta kaip tik virš išmetamųjų vamzdžių angos. Manoma, kad taip vertikaliai išplečiamas dujų srautas, toliau apipučiantis galinį sparną ir aerodinaminę paskirtį įgavusias stabdžių aušinimo angas.

Nors pagrindinių čempionų komandos varžovų „Ferrari“ ir „McLaren“ automobiliai Jereze posūkiuose atrodė gana nestabiliai, ko ir reikėjo tikėtis įsigaliojus difuzorių apipūtimo draudimui, „Red Bull“ technika, tuo tarpu, važiavo tarsi bėgiais.

„Išmetamieji vamzdžiai yra viena sričių, kurioje vis dar turime idėjų“, – paslaptingai anksčiau pridūrė komandos technikos vadovas Adrianas Newey, laikomas vienu kūrybiškiausių specialistų „Formulėje-1“.