Mažoms komandoms, kaip mūsų, tai nėra blogybė. Šią sritį buvo sunku perprasti ir įvaldyti, todėl naujosios taisyklės viską tik šiek tiek palengvina“, - kalbėdamas „Autosport International“ parodoje sakė specialistas.

P. Symondsas pastebėjo, kad viena rikiuotės autsaiderių „Marussia“ turi išsiversti su gerokai mažesniais ištekliais nei čempionato lyderės.

„Marussia“ dirba apie 170 žmonių. Tai galima palyginti su 650 „Red Bull“ ar 550 „Lotus“ ir „Mercedes“. Tai didžiulis iššūkis, prieš mus – didžiulė įkalnė, tačiau čia tiek daug gero nusiteikimo ir ambicijų, kad aš tiesiog tuo mėgaujuosi“, - teigė inžinierius.

Praėjusių metų viduryje atėjęs į „Marussia“ komandą P. Symondsas nutraukė ligtolinio šios technikos vadovo Nicko Wirtho eksperimentą kuriant bolidą verstis tik skaičiuojamosios termodinamikos pajėgumais ir į šį procesą įtraukė tradicinį įrankį – darbą vėjo tunelyje.

„Svarbiausia buvo sugrąžinti užtikrintumą į inžinerinę sritį – peržiūrėti viską ir viskuo suabejoti. Dabar pradėjome dirbti ir vėjo tunelyje, tačiau tai nereiškia, kad atsisakome skaičiuojamosios termodinamikos – tiesiog norime įsitikinti mūsų atliktų pakeitimų veiksmingumu“, - prisiminė specialistas.

„Geras dalykas ir mūsų partnerystė su „McLaren“. Buvo akivaizdu, kad turime kažką daryti kitaip, kad be to nespėsime visko padaryti laiku. „McLaren“ neduos rezultatų iškart, tačiau galbūt jos pagalba tapsime greitesni“, - teigė jis.

Pabaigai, P. Symondsas pasidžiaugė dabartine „Formulės-1“ būkle ir perspektyvomis.

„F-1 perspektyvos atrodo geriau nei, sakykime, prieš dešimtmetį, kai, atrodė, viskas stovi ant automobilių gamintojų. Manau, kad cigarečių reklama ir gamintojai po to padidino visų aroganciją“, - pastebėjo „Marussia“ konsultantas.

„Dabar turime RRA (išteklių ribojimo susitarimą – red. past.), tikrą bandymą apriboti kaštus. Taip pat turime KERS... Kai ši atsirado, aš, kaip ir daugelis kitų, maniau, kad jai čia ne vieta, tačiau pradėjęs darbą su sistemomis supranti jų potencialą“, - pridūrė jis.