Praėjusiais metais „Audi“ išleido į pasaulį „R8 GT“ kupė kėbulu. Tokių automobilių buvo pagaminti tik 333 vienetai ir visus juos pirkėjai išgraibstė per nepilnus metus. Ir štai paskelbta, kad vokiečiai lygiai tiek pat – 333 vienetus – pagamins ir atvirų šio automobilio versijų. Kiekvienas automobilis turės savo eilės numerį, išgraviruotą ant pavarų perjungimo svirties antgalio.

Automobilio kėbulas gaminamas rankomis Neckarsulm gamykloje. Variklio korpusas pagamintas iš lengvo, bet itin tvirto magnio lydinio. Variklio dangtis ir kėbulo šonais pagaminti iš anglies pluošto, kaip ir priekinis ir galinis oro aptakai bei galinis buferis. Nuo „R8 GT” kupė šio automobilio išorės elementais niekuo nesiskiria, tik stogas šiame modelyje medžiaginis. Jis atsiveria arba užsidaro važiuojant iki 50 km/h greičiu per 19 sek.

Automobilyje sumontuotas V10 5,2 l variklis, kurio maksimalus sukimo momentas 540 Nmesant 5600 aps.min. Automobilio galios ir svorio santykis puikus – vienai arklio galiai tenka vos 2,93 kg automobilio svorio.

Automobiliai komplektuojami su pusiau automatine pavarų dėže, o pavaras galima perjungti svirtelėmis prie vairo. Jos persijungia vos per 0,1 sek.

Vokietijoje toks automobilis kainuoja nuo 717 419 litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją