aA
Nacionalinė „Eurovizijos“ atranka kiekvienais metais pasižymi ne tik pro šalį išdainuotų natų, bet ir stiliaus košmarų gausa. Į tinkamo sceninio drabužio pasirinkimo labirintus patekę dažniausiai žūsta jauni ir nežinomi atlikėjai. Tiesa, kartais į pinkles pakliūva ir sočiai sceninės patirties turinčios žvaigždės.
„Vig Roses“
© DELFI

Šiais metais ypač daug diskusijų sukėlė vienos favoričių - Rūtos Ščiogolevaitės apranga. Vieni žavėjosi lyg Viduržemio jūra banguojančiu jos baltutėlės, auksu puoštos suknelės šleifu, kiti tvirtino, kad dainininkė panaši į tortą arba geriausiu atveju graikiško stiliaus Laisvės statulą.

Lyg iš dvidešimties metų senumo „Popcentro“ koncertų išplėštos atrodė „Vig Roses“. Pavydėtinas sugebėjimas atsispirti bet kokiems mados vėjams. Merginos pelnė zebrinių panterų titulus ir, deja, scenoje atrodė 10-15 metų vyresnės nei yra iš tiesų.

Trio „Tofu Bubble“ drąsiai galima pagirti už grupės pavadinimą, bet tik ne už pasirinktą aprangos stilių. Visos trys - gyvas įrodymas, kad ir maža juoda suknelė tinka ne visada. Turbūt labiau figūrų trūkumus pabrėžiančių drabužių jos pasirinkti ir nebūtų galėjusios.

Neferitė, kuri nepaisydama jokių autoritetų šoko į akis pačiai Rositai Čivilytei, galėtų mažiau aušinti burną, o daugiau sukti galvą dėl to, kaip scenoje atrodyti nepigiai. Kelnes, kurias ji mūvėjo, geriau pasilikti poilsiui kaime.

Gražina Jonušaitė ant komisijos širdusi už pastabas dėl vokalo, dabar gali įširsti dar labiau. Plaukai atrodė lyg nualinti cheminio šukavimo, o iš po nusmukusios suknelės kyšanti liemenėlės petneša prašėsi panaikinama.

Petnešėlių spąstai užsitrenkė ir prieš Agnieszkos Dobrovolskos nosį. Koją pakišo... scenos apšvietimas. Būtent dėl jo permatomos petnešėlės, kurios turėjo slapta prilaikyti viršutinę suknelės dalį, staiga tapo akinamai baltos, ryškios ir matomos. Atrodė, kad dainininkė užsivilkusi suknelę, tiesiog pamiršo nusisegti iš po jos kyšančią liemenėlę.

Eglė Petrošiūtė pasirinko itin nesceninį spalvų derinį. Tiksliau, jos drabužių spalvos neatitiko jų stilistikos. Lyg ir norėjosi kažko žėrinčio, akį rėžiančio, bet gavome tik kuklią rusvą ir dar kuklesnę juodą. Beje, timpės madingos ne su visais bateliais.

Gintarė Korsakaitė - dar viena laikui nepasiduodanti persona. Kaip rengėsi aštuonerių, panašu, kad taip į sceną eina ir dabar. Tai gal išvis geriau ten nelipti, jei neturi kuo apsirengti?

Vaikinai... Na, irgi prisivirė košės, nors jiems tikrai lengviau pataikyti į dešimtuką, nei merginoms nebežinančioms, kurį iš daugybės galimų variantų rinktis.

Klasikinis juodas kostiumas, balti marškiniai, juodi batai. Jei viskas bus kokybiška ir tinkamo dydžio - niekas niekada negalės prikibti.

Atrodo, kažką tokio bandė išlaužti „el Fuego“, bet rezultatas - ne solidi klasika, o dainuojantys provincijos mokytojai. Didžiausia bauda - už diržus geležinėmis sagtelėmis, nors tokių nemadingų kaklaraiščių irgi reikia labai paieškoti.

Deividas Bastys su languota liemene ir berete stilingai žvelgęs nuo albumo viršelio, tą pačią liemenę užsivilkęs atrankos ture - prašovė. Be beretės jo stilius tapo ne valiūkiškas, bet nuobodus. Dainininkas atrodė, kaip liaudies muzikos ansamblio skudutininkas ir dar visiškai netinkamai kontrastavo su savo muzikantų laisvoku aprangos stiliumi.

DELFI klausia skaitytojų, kuris dainininkas labiausiai prašovė rinkdamasis drabužį? Ar verti šie stiliaus perlai mados košmarų vardo?


Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.