Konkurencijos tarybos nutarimu, atitinkamai dalį Keleivinio kelių transporto priemonių apipavidalinimo nuostatų punktų turės pakeisti Susisiekimo ministerija.

Tarybos tyrimo metu buvo nustatyta, kad maršrutiniai taksi, vežantys keleivius nustatytais maršrutais, komercinės reklamos negali naudoti, nes tai draudžia minėtų nuostatų punktas.

Kadangi miestuose keleivius autobusais dažniausiai veža valstybės ar savivaldybės įmonės, o maršrutiniais taksi - privatūs vežėjai, tai pastarieji, negalėdami komercine reklama apipavidalinti savo transporto priemonių, netenka ir tam tikrų pajamų.

Konkurencijos tarybos specialistai tyrimo metu išsiaiškino, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo buvo vadovaujamasi nustatant galimybes apipavidalinti komercinėmis reklamomis keleivines transporto priemones - transporto priemonių dydis.

Tačiau, pasak tarybos atstovės spaudai pranešimo, remiantis šiuo kriterijumi sunku paaiškinti sprendimą neleisti naudoti reklamos ant transporto priemonių, vežančių keleivius reguliaraus tolimojo susisiekimo maršrutais.

Tai, kad transporto priemonės dydis nėra pagrindinis sprendimo dėl reklamos naudojimo kriterijus, parodo Vilniaus miesto valdybos sprendimu patvirtintų Vilniaus kelių transporto priemonių apipavidalinimo nuostatų punktas, kuris komercinę - vizualinę reklamą leidžia naudoti ir maršrutiniuose taksi, bet tik etalone nurodytose transporto priemonės vietose.

Konkurencijos įstatymas draudžia valstybės valdymo ir savivaldos institucijoms priimti teisės aktus arba kitus sprendimus, dėl kurių atsiranda ar gali atsirasti konkurencijos sąlygų skirtumų atitinkamoje rinkoje konkuruojantiems ūkio subjektams, išskyrus atvejus, kai skirtingų konkurencijos sąlygų neįmanoma išvengti vykdant Lietuvos įstatymų reikalavimus.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją