Šis projektas – tai dalis pasaulinio „Toyota“ projekto, kurio metu ketinama pristatyti 600 iš tinklo įkraunamų hibridinių „Prius“ automobilių Japonijoje, JAV, Kanadoje ir Australijoje, teigiama bendrovės pranešime spaudai.

Strasbūro miesto bendruomenė ketina įsigyti penkis PHV automobilius. Bendruomenė rūpinasi viešųjų įkrovimo punktų ir įkrovimo punktų visuomeniniuose keliuose infrastruktūra bei skiria subsidijas automobilių dalijimosi paslaugas teikiančiai įmonei trims PHV automobiliams įsigyti. Kiti automobiliai pagal išperkamosios nuomos sutartį atiteks įvairioms visuomeninėms institucijoms ir privačioms įmonėms.

Šį projektą ADEME agentūra yra įtraukusi į savo „demonstracinių automobilių tyrimo“ programą, kuria siekiama išbandyti ateities technologijas, leidžiančias sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį. Automobilių pramonė susiduria su pagrindiniais iššūkiais, kurie reikalauja ieškoti įprastų vidaus degimo variklių alternatyvų. Ši programa yra vienas iš vienuolikos 2008 m. demonstracinių automobilių fondo atrinktų ADEME projektų ekologiškiems automobiliams propaguoti. Toks eksperimentas realiomis sąlygomis yra labai svarbus žingsnis, siekiant ištirti ne tik įdiegtų technologijų tinkamumą, bet ir jų pritaikymo galimybes paprastų vartotojų gyvenime, taip pat parengti pasaulį ateities naujovėms.

Iš tinklo įkraunamame hibridiniame automobilyje montuojama visiškai hibridinė „Toyota“ sistema, išsiskirianti dar vienu privalumu – akumuliatorių galima įkrauti iš standartinio elektros tinklo. Gamintojai teigia, kad „Toyota PHV“ yra „abiejų pasaulių geriausias savybes suderinantis kūrinys“.

Trumpus atstumus jis gali važiuoti kaip elektromobilis, neskleisdamas jokio triukšmo ir neišskirdamas nė gramo CO2. Leidžiantis į ilgas keliones, PHV rieda kaip standartinis hibridinis automobilis, užtikrindamas visus „Toyota“ visiškai hibridinės technologijos privalumus, įskaitant mažą taršos lygį ir mažas kuro sąnaudas bei puikias važiavimo savybes.

„Toyota“ tikisi pasiekti neprilygstamą PHV kuro ekonomiją ir kartu mažiausią teršalų kiekį, palyginti su visais kitais dabartiniais masinės gamybos automobiliais. Naujasis iš tinklo įkraunamas hibridinis „Prius“ automobilis sukurtas trečiosios kartos „Prius“ pagrindu. Jis komplektuojamas su ličio jonų akumuliatoriumi ir išskiria tik 59 g CO2/km pagal naujas Europos transporto priemonių degalų suvartojimo normas.