Benzininių variklių gamą sudarys 1.2 l (70 AG), 1.4 l (85 AG) ir 1.2 TSI (105 AG). Pastarasis naujos kartos agregatas leis „Volkswagen CrossPolo“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 9,9 sek. ir pasiekti maksimalų 188 km/val. greitį. Be to, šios automobilio versijos vidutinės degalų sąnaudos bus 5,5 l/100 km, o CO2 emisija – 128 g/km.

Dyzelinių agregatų pasiūlą sudarys taip pat trys varikliai – 1.6 l darbinio tūrio 75, 90 ir 105 AG. Taupiausias variantas naudos tik 4,3 l kuro 100 km ir į aplinką išskirs 113 g/km CO2.

Standartiškai „Volkswagen CrossPolo“ bus komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o kaip alternatyva pirkėjams bus siūloma ir 7 laipsnių DSG automatinė pavarų dėžė.

Lyginant su įprasta „Polo“ versija, „CrossPolo“ prošvaisa bus 15 mm didesnė. Stogo bagažinės sijos galės atlaikyti iki 75 kg svorį. Bagažinės tūris sieks 280 kg, o nulenkus galines sėdynes, krovinių skyrius padidės iki 952 l.

„Volkswagen CrossPolo“ pirmuosius pirkėjus Vokietijoje pasieks gegužės mėnesį. Vėliau automobilio pardavimai prasidės ir kitų Europos šalių rinkose bei Japonijoje. Gamintojas naujojo „CrossPolo“ kainos neatskleidžia.

Ženevoje „Volkswagen“ atskleis ir naują sportinę „Polo“ versiją GTI.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją