„Meriva“: funkcionalumo čempionė

Inovatyvumas, įvairiapusiškumas, elegancija. Antrosios kartos „Opel Meriva“, kurios pasaulinė premjera įvyks kovo 4-ąją, turinti daugybę inovatyvių konstrukcinių sprendimų,nustato naujus vienatūrių klasės standartus. Moderniu dizainu dėmesį prikaustantis šio modelio interjeras yra ne tik funkcionalus, bet ir patrauklus.

„Meriva“ įdiegti inžineriniai sprendimai išskirtinai protingi, tačiau vertinant kainos požiūriu prieinami visiems automobilininkams. Visų pirma – tai „FlexSpace“sistema, leidžianti lengvai keisti galinių sėdynių padėtį, padidinant erdvę kojoms arba bagažui. Naudotis ja itin paprasta, net nevarčius instrukcijos – viskas paremta intuicija.

Pirmą kartą masinės gamybos lengvuosiuose automobiliuose bus įdiegta „FlexDoors“ sistema. Priekinės naujosios „Meriva“ durelės atsidaro įprastai, o galinės – į priešingą automobilio judėjimui pusę. Skirtingai nuo iki šiol matytų konstrukcijų, visos mažojo „Opel“ vienatūrio durelės atsiveria atskirai beveik 90 laipsnių kampu. Dėl to keleiviams įlipti ir išlipti iš automobilio gerokai lengviau bei saugiau.

Antrosios kartos „Meriva“ interjeras ir centrinė konsolė taip pat suprojektuoti naujai. Kaip bus komponuojami skirtingi moduliai ir panaudojamos erdvės – kiekvieno šio automobilio šeimininko fantazijos reikalas. Tačiau kad ir kokios rokiruotės būtų atliekamos vienatūrio salone, erdvumo ir funkcionalumo pojūtis niekur nedingsta. „Meriva“ priekinis panelis kiek pažemintas ir stumtelėtas pirmyn. Banguota šoninių langų linija leidžia mėgautis geresniu matomumu. Šio vienatūrio bagažinės talpa siekia 400 litrų. Sulanksčius galines sėdynes, ši erdvė išauga iki 920 litrų.

Dar vienas šaunus konstrukcinis sprendimas dedikuotas dviračių mėgėjams – „FlexFix“sistema. Tai galinėje automobilio dalyje integruotas „stalčius“ su laikikliais dviračiams.

Įspūdinga naujosios „Opel Meriva“ forma pabrėžia automobilio funkcionalumą, išorės ir vidaus harmoniją. Apdovanota „Europos Metų automobiliu“ tituluotos „Insignia“ bei efektingosios „Astra“ bruožais, „Meriva“ visgi sugebėjo išsaugoti savitą charakterį. Šio vienatūrio siluetas atrodo dinamiškas ir elegantiškas.

„Opel Meriva“ bus siūlomas su šešiais 75-140 AG turbininiais varikliais. Jų jėga ratams gali būti perduodama naudojant penkių arba šešių laipsnių mechaninę,taip pat šešių laipsnių automatinę pavarų dėžes. Automobilio kuro sąnaudos ir išmetamas anglies dvideginio kiekis, palyginti su pirmtaku, buvo sumažintas 15 proc.

Opel Meriva

Koncepcinis automobilis: ateities mašina pagal „Opel“

Ženevos parodoje „Opel“ demonstruos koncepcinį modelį, iliustruojantį kompanijos ieškojimus ateities mašinų tema. Naujasis eksponatas sujungia efektingą dizainą su vokiečių inžinierių preciziškumu, galinčiu įveikti didžiausius iššūkius, susijusius su aplinkosauga.

„Opel“ strategai tikina, kad ekologijai dedikuotos inovacijos, dizainas ir alternatyvūs jėgos agregatai nereikalauja aukoti automobilio komforto ir erdvės.

„Opel Ampera“: debiutas Ženevoje

Šveicarijoje rengiamame automobilininkų forume šiais metais „Opel“ kviečia į itin svarbią ir intriguojančią akistatą su elektromobiliu „Ampera“. Nors serijiniu būdu gaminti šią mašiną ketinama tik 2011-iais, jau dabar daug kalbama apie unikalų keturviečio modelio veikimo principą. Nors „Ampera“ turi ir elektros, ir vidaus degimo variklius, efektingai atrodantis elektromobilis skiriasi nuo visų lig šiol pristatytų hibridinių modelių ir klasikinių elektromobilių.

Čia panaudotos „Voltec“ technologijos esmė: automobilio ratus suka 111 kW elektrinis motoras,energiją gaunantis iš ličio-jono baterijų. Joms išsekus (važiuojant 100 km/val.greičiu energijos pakanka maždaug 60 km) įsijungia benzininis variklis, atliekantis generatoriaus funkciją ir prailginantis „Opel Ampera“ kelionę iki 440 kilometrų. Toks atstumas kol kas neįveikiamas nei vienam elektromobiliui.

Specialistai pabrėžia, kad tokia inovatyvi technologija leidžia gaminti aplinkai draugiškas mašinas už prieinamą kainą.

Opel Ampera

Naujoji „Corsa“: taupanti degalus

Reikšminga priemone mažinant į atmosferą transporto priemonių skleidžiamų teršalų kiekį turėtų tapti „Opel Corsa“.Nenugvelbdamas nei galios, nei važiavimo malonumo šis mažų automobilių klasės bestseleris dabar leidžia sutaupyti iki 13 proc. degalų. Tai dar viena puiki žinia, greta organizacijos „Dekra“ ekspertų įvertinimo. Neseniai paskelbtoje 2010-ųjų gedimų ataskaitoje „Opel Corsa“ priskirtas pačių patikimiausių ir kokybiškiausių šio segmento mašinų kategorijai.

Ženevoje „Corsa“ pristatoma su nauja itin ekonomiškų ir maža anglies dioksido emisija pasižyminčių benzininį bei dyzelinių variklių gama. Šios kolekcijos puošmena – 1,3 l darbinio tūrio, CDTI „ecoFLEX“ tipo dyzelinis varikliukas su turbina, išvystantis 95 AG galią bei 190 Nm sukimo momentą. Šis jėgos agregatas vidutiniškai sunaudoja 3,7 l/100 km kuro, o į aplinką išmetama 98 g/km CO2dujų.

Kukliausias„Corsa“ gerbėjams siūlomas motoras – trijų cilindrų, 1 litro darbinio tūrio, 48 kW (65 AG), o „aštriausias“ – 141 kW (192 AG) pajėgumo „1.6 Turbo“variklis, montuojamas į „Corsa OPC“ versiją.

Opel Corsa
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją