Teigiama, kad naująjį devizą įkvėpė Vokietijos darbininkai, pradėję vilkėti marškinėlius su užrašu „Mes esame „Opel“.

Pasibaigus penkis mėnesius trukusioms diskusijoms ir deryboms dėl „Opel“ pardavimo, Vokietijos gamintojas liko „General Motors“ glėbyje, nes JAV bendrovė atsižvelgė į šio padalinio svarbą savo ateities planams.

Už „Opel“ atsakingas „General Motors“ Europos padalinio viceprezidentas Alainas Visseris mano, kad be tokios didelės bendrovės kaip „General Motors“ sinerginio efekto „Opel“ negalėtų egzistuoti, tačiau šiai markei reikėtų ir kiek daugiau nepriklausomybės.

Šeštosios kartos „Astra“ yra labai svarbi „Opel“ rezultatams, nes šis modelis sudaro daugiau nei trečdalį „Opel“/„Vauxhall“ pardavimų. A.Visseris pastebėjo, kad ir šių metų pardavimų apimtis lems įsibėgėjanti „Astra“ gamyba. Jis tikisi, kad iki metų pabaigos pavyks realizuoti 25 tūkst. naujos kartos „Astra“ automobilių.