Už tai FIA pažadėjo, jog sukibimo kontrolė (angl. "traction control") nebus uždrausta nuo kitų metų sezono. FIA prezidentas išplatino pranešimą, kuriame apžvelgiama automobilių gamintojų „šokinėjimų“ į „Formulės-1“ pasaulį ir pasitraukimų iš jo chronologija.

Pranešime teigiama: “Automobilių industrija yra sveikintina ir vertinama „Formulės-1“ dalis. Bet „Grand Prix“ lenktynės nėra tokios industrijos pagrindiniu verslu ir iš jokios kompanijos nesitikima pastovaus dalyvavimo „Formulėje-1“. Kompanijos vadovai keičiasi ir tai, kas šiandien atrodo kaip pastovi politika, rytoj gali virsti buvusios administracijos klaida. Autogamintojai visuomet ateidavo ir išeidavo, taip visuomet ir bus.”

“Tie, kas mano, jog „Formulei-1“ nereikia nepriklausomų komandų ir kad F-1 gali gyvuoti vien tik automobilių gamintojų dėka turėtų atsižvelgti į žemiau pateikiamą chronologiją.”

BMW – 1982-86, 2000-

“Fiat“ – 1904-14, 1922-24, 1927;

„Alfa Romeo“ – 1923-25, 1929-32, 1937-40, 1947-51, 1979-85

“Ford“ – 1967, 1986-

“Honda“ – 1964-68, 1983-92, 1999, 2000-

“Lancia“ – 1954-55

“Mercedes-Benz“ – 1900-09, 1913-14, 1922-24, 1931-40, 1954-55, 1993-

“Porsche“ – 1962-63, 1983-87, 1990

“Renault“ – 1899-1903, 1905-08, 1977-86, 1989-97, 2002-