Naujieji efektyvūs keturių cilindrų varikliai bus siūlomi beveik visai „Ford” pasaulinių produktų linijai, įskaitant vidutinius ir didelius automobilius. Gamintojų teigimu, naujieji varikliai yra 20 proc. efektyvesni kuro sąnaudų atžvilgiu, ir iki 2013 m. juos jau turės 1,3 mln. automobilių visame pasaulyje.

„Ford“ našūs, kurą taupantys keturių cilindrų „EcoBoost“ varikliai debiutuos 2010 m. pradžioje, taip pradėdami kompanijos strategijos etapą gerinant kuro efektyvumą.

Naujieji „EcoBoost“ 1.6 ir 2.0 I4 varikliai apjungia turbinos ir tiesioginio įpurškimo technologijas, kurios užtikrina 20 proc. mažesnes kuro sąnaudas ir CO2 emisiją, lyginant su didelio litražo varikliais, bet išlieka tokie pat galingi. Taip pat šie varikliai užtikrina labai panašias technines charakteristikas, vertinamas dyzelinių variklių mėgėjų.

Žvelgiant į priekį, „Ford“ pakeis variklių paskirstymą pagal naują sistemą: 3.5 litro „EcoBoost“ V6 pakeis V8 variklius; 2.0 litrų „Ecoboost“ I4 pakeis V6 variklius; 1.6 litro „EcoBoost“ I4 pakeis didelio litražo I4 variklius.

Europoje pirmiausiai bus pasiūlyti 1.6 litro 150-180 AG galingumo varikliai, montuojami naujajame „Ford C-MAX”, pasirodysiančiame 2010 m. antroje pusėje. 2.0 litrų „EcoBoost” varikliai bus skirti didesniems „Ford” automobiliams Europoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją