Bendrovei šiuo metu, lygiai kaip ir prieš metus, priklauso 17 procentų bendros alaus rinkos.

"Kiek "Kalnapilis" gavo pajamų, dar skaičiuojama, tačiau, turint omenyje, kad alaus kainos rinkoje nekito, apyvarta litais turėtų viršyti sausio rodiklius, - Eltai sakė bendrovės atstovė ryšiams su visuomene Lilija Gudavičiūtė. - Per pirmąjį šių metų mėnesį alaus darykla pardavė produkcijos už 3,92 milijono litų".

Aiškus lyderis pagal parduoto alaus kiekį yra "Švyturys". Lietuvos aludarių asociacija skelbia, kad Klaipėdos bendrovė kontroliuoja 34 procentus bendros alaus rinkos. "Utenos alus", užimantis 21 procentą rinkos, yra antras. "Švyturio" pozicijos, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 3, o "Utenos alaus" 4 punktais sumažėjo.

Alaus buteliuose rinkos lyderių trejetas išsirikiavęs tokia pat tvarka. "Kalnapilis", nors jo rinka sumažėjo nuo 19,2 procento pernai iki su 18,4 procento šiemet, yra trečias, "Utenos alus" su 22,9 procento - antras, "Švyturys" su 36,1 procento - pirmas.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją