"Prognozuoti sunku, tačiau tikimės, jog agentūros veikla padidins eksportą panašiai kaip ir pernai", - teigė LŽŪPA generalinis direktorius Robertas Naudžius.
Anot R.Naudžiaus, agentūra informuoja apie prekybos sąlygas ir galimybes užsienio rinkose, skelbia įvairius Lietuvos įmonių duomenis internete - "Virtualiojoje mugėje", be to, organizuoja tarptautines žemės ūkio parodas, jose dalyvauja.
"Dalyvaudami parodose galime pristatyti įvairias šalies įmones bei surasti joms užsakovų, naudodamiesi sukurta interneto svetaine", - teigė LŽŪPA generalinis direktorius. "Virtualiojoje mugėje" pernai buvo užregistruota 600 pageidavimų iš Vokietijos, Japonijos, Lenkijos, JAV ir kitų valstybių prekiauti žemės ūkio ir maisto produktais.
Pasak R.Naudžiaus, planuojama sukurti bendrą Baltijų šalių žemės ūkio ir maisto produktų "Virtualiąją mugę". Šiuo metu agentūros interneto svetainėje pateikiami 123 Lietuvos įmonių duomenys.
Agentūra taip pat renka bei sistemina duomenims apie potencialias rinkas šalyje gaminamiems produktams, skatina ISO 9000 standartų taikymą įmonėse .
Šiemet, kaip ir pernai, agentūrai numatyta skirti 700 tūkst. litų iš Valstybės biudžeto.