Kaip BNS sakė projekto "Nemuno dviračių žiedas" koordinatorius Aleksandras Kerpauskas, jau šį pavasarį tikimasi parengti maršruto žemėlapį ir informacinį leidinį, su kuriais pirmieji dviračių entuziastai galėtų važiuoti abipus Nemuno nuo Kauno iki Šilutės ir atgal.

"Keliauti bus galima dešiniuoju arba kairiuoju upės krantu, o pakeliui persikelti per upę keltu ties Vilkija arba tiltu prie Jurbarko", - kalbėjo A.Kerpauskas.

Pasak projekto koordinatoriaus, praeitais metais Pasaulio aplinkos fondas, Kauno, Jurbarko, Šakių, Pagėgių bei Šilutės rajonų savivaldybės skyrė apie 100 tūkst. litų maršruto žemėlapių, bendros informacijos ir techninio projekto parengimui.

"Bet tai tik pradiniai darbai, nes dar daug kur reikia tvarkyti kelius, statyti ženklus dviratininkams, be to, maršruto kelyje nėra paslaugų infrastruktūros turistams", - sakė A.Kerpauskas. Pasak jo, tam reikės dar kelių šimtų tūkstančių litų.

"Tikimės pritraukti lėšų iš įvairių fondų, dalį finansavimo pažadėjo savivaldybės, nes jos suinteresuotos pritraukti į savo rajonus turistus, taip pat rengiame seminarus, jau dabar ragindami kurti įvairius verslo planus", - sakė projekto koordinatorius.

A.Kerpauskas minėjo, kad kelios Vokietijos dviračių turizmą propaguojančios bendrovės bei klubai rodo susidomėjimą projektu.

"Europos dviračių turistai tikrai norėtų patirti naujų įspūdžių ir išbandyti naujas trasas", - įsitikinęs A.Kerpauskas.

Bendras Nemuno dviračių žiedo ilgis būtų 340 kilometrų ilgio. Pasak A.Kerpausko, trasai daug kur būtų išnaudojami jau esantys keliai ir vieškeliai.

Diskusijoje dėl projekto "Nemuno dviračių žiedas" įgyvendinimo tarsis Lietuvos žaliųjų judėjimas, Lietuvos kaimo turizmo asociacija, regionų bendruomenių organizacijos, savivaldybių tarnautojai.