"Mattel", didžiausia pasaulyje žaislų gamintoja, kuri lėles Barbes gamina nuo 1959 metų, bylą iškėlė "MCA Records" ir kitiems "Universal Music", kuri yra prancūzų žiniasklaidos giganto "Vivendi Universal" dukterinė bendrovė, padaliniams.
"MCA Records" išleido ir pardavinėjo minėtą dainą, kurioje lėliškas moteriškas balsas vadina save "tuščiagalve blondine" ir teigia, kad "gyvenimas plastikiniame pasaulyje yra fantastiškas". Vyriškas, neva Keno, balsas ragina Barbę eiti švęsti.
Kalifornijoje įsikūrusi "Mattel" teigia, kad ši daina, kurios kopijų Jungtinėse Valstijose buvo parduota daugiau kaip 1,4 milijono, gali suklaidinti vartotojus ir sumenkinti Barbės prekinio ženklo prestižą. MCA tvirtino, kad daina yra "socialinis komentaras" ir kad albume "Aquarium", į kurį ji buvo įtraukta, taip pat įrašyta pastaba, jog lėlių gamintojai savo sutikimo dainai nedavė.
"Mattel" kreipėsi į Aukščiausiąjį Teismą ir nurodė, kad apeliacinis teismas neatsižvelgė į įstatymą, ginantį vartotojus nuo nesankcionuoto prekinių ženklų naudojimo, galinčio sukelti painiavą. MCA atsakė, kad apeliacija turėtų būti atmesta, nes daina yra "klasikinė parodija, kurioje šaipomasi iš vienos įžymiausių pasaulio masinės kultūros ikonų".
Apeliacinis teismas ir Kalifornijos federalinis teisėjas nusprendė, kad dainos pavadinimas nėra klaidinantis ir kad vartotojai nebus suklaidinti.