Tuo tarpu bendrovė tvirtina, jog pavadinimas "Cialis" yra žodžių žaismas, susijęs su posakiu "dangus yra riba" ("ciel" prancūzų kalboje reiškia "dangus").

A.Cialis pradėjo kampaniją, kad priverstų "Eli Lilly" pakeisti naujųjų vaistų pavadinimą ir netgi susisiekė su Britanijos medicinos žurnalu. Sekmadienį laikraštis "The Independent" pranešė, jog jeigu vyrui pavyks laimėti, farmacijos bendrovei vaistų pervadinimas vien Britanijoje gali kainuoti 1 milijoną svarų.

"Mes pasibaisėję šia situacija. Tai tas pats, kaip būti vadinamiems "Viagra" šeima, - sakė A.Cialis. - Gresia patyčios ir pajuoka, ypač jauniesiems šeimos nariams. Vaikams tai bus kliūtis, kadangi mokykloje jie bus erzinami. Dėl to jie gali patirti psichologinę žalą".