Televizijos ir radijo kompanijos BBC, "CIA Medialab" žiniasklaidos grupės ir JAV konsultacinės firmos "Viewing Lab of Boston" užsakymu atliktos apklausos rezultatai padės televizijos programų transliuotojams tiksliau sudaryti savo programų bei reklamos planus atskiroms žiūrovų grupėms.

Kiekvieną iš 14 išskirtų kategorijų galima atpažinti pagal pamėgtas laidas, televizijai skirtą laiką, elgesį ir net drabužius ar atostogų maršrutus.

"Entuziastams" priklauso tie žiūrovai, kurie seka tik su jų pomėgiais susijusias laidas. Mėgstamiausios šios grupės programos: "Kaip tvarkyti namų aplinką" ("Home Front"), "Kaip perstatyti baldus" ("Changing Rooms") ir "Kaip gerai atrodyti" ("Looking Good").

"Keliauninkams" priskiriami žiūrovai laisvalaikiu negali nieko geriau sugalvoti ir todėl tik žiūri televizorių. Jiems visiškai nesvarbu, ką rodo.

"Šokliukai" - tai jaunų žiūrovų grupė, per valandą sugebanti peršokti iš vieno kanalo į kitą net 41 kartą. Mėgstamiausių laidų jie neturi.

"Komedijų mėgėjų" grupei priskiriami individualistai, žiūrintys komedijų serialus, viktorinas ir pokalbių laidas. Mėgstamiausios jų programos yra serialai "Freizeris" ("Frasier"), "Draugai" ("Friends"), "Ką tau pasakyti" ("Have I got News for You").

"Cinikų" kategorijai priskiriami įtarūs ir priešiškai bet kokiems intensyviai populiarinamiems ir reklamuojamiems produktams nusiteikę žiūrovai. Labiausiai jų mėgstamoms programoms priskiriamos kūrybinės, tačiau nepretenzingos laidos.

"Specialistai" aistringai seka savo mėgstamiausias laidas ir serialus, tokius kaip "X failai" ("X-Files"), "Kosminė Odisėja" ("Star Trek") ar "Kaip tapti milijonieriumi" ("Who Wants to be a Millionair").

Muilo operų gerbėjai - tai apsėstųjų grupė, negalinti praleisti nė vienos serialų "Coronation Street" ar "EastEnder" serijos.

"Nemigos kamuojamieji" linkę žiūrėti moralinius klausimus gvildenančias programas. Jų mėgstamiausios yra mokomoji laida "BBC Learning Zone", "Po 4-ių" ("4 Later") ir "BBC naujienos visą parą" ("BBC News 24").

"Namisėdų" kategorijos atstovai neatsitraukia nuo televizoriaus net ir pietaudami.

Juos labiausiai traukia gražūs vaizdai, pažįstami veidai ar laidos apie gyvūnus.

"Populistai" pirmenybę teikia aukštus reitingus turinčioms laidoms. Mėgstamiausiomis jie pripažįsta programą "Kaip tapti milijonieriumi" ("Who Wants to be a Millionaire") ir serialą "EastEnders".

"Ankstyvųjų prisitaikėlių" grupės atstovams svarbu tai, kas madinga. Jie mėgsta bet kokias televizijos laidas.

"Žiūrovai visą parą" taip ir neišlenda iš naktinių marškinių ar pižamos iki vakaro. Labiausiai vertina Jerry Springerio pokalbių laidą bei "Šį rytą" ("This Morning").

Paaiškėjo ir dar viena grupė, pavadinta "radijo fanais". Jai priklauso du procentai Didžiosios Britanijos gyventojų. Jie net neturi televizoriaus.