“MSN Explorer” – tai interneto paslauga, kuri “prikemša” eilę “Microsoft” interneto paslaugų į “Internet Explorer” naršyklę. Vartotojai, atsisiuntę “MSN Explorer”, gaus nemokamą elektroninio pašto dėžutę “Hotmail”, priėjimą prie interneto, greitųjų žinučių paslaugą, “Windows Media Player” garso ir vaizdo medžiagos grotuvą ir krūvą nuorodų į finansinius, elektroninių parduotuvių, kelionių bei kitus tinklalapius.

“MSN Explorer” – tai tik dar vienas “Microsoft” žingsnis prieš AOL, kuri trečiadienį pradėjo teikti naujas paslaugas. Dabar AOL vartotojai prie savo pašto dėžutės ir asmeninės sąskaitos galės prisijungti telefonu ir kitais interneto ryšį turinčiais įrenginiais, o ne tik kompiuteriu.

Paskutinius 5 metus “Microsoft” bando kompensuoti AOL populiarumą kopijuodama jos strategiją. Panašiai “Microsoft” nukopijavo “Apple” bei “Netscape” kompanijų darbo vaisius. Tai pavyko taip sėkmingai, kad pastarosios kompanijos beveik visiškai išstumtos iš rinkos.

Kaip bebūtų, grumtynės dar neišstūmė AOL iš interneto paslaugų tiekimo lyderės posto. AOL turi 25 mln. vartotojų – beveik 8 kartus daugiau negu MSN (Microsoft Network).