Paprašytas pasidalinti laimingos santuokos receptu vyras sako, kad viskas paprasta: „Tik reikia mokėti kai kada patylėti, kitą kartą nusileisti, atsiprašyti, gerbti vienas kito nuomonę ir nebandyti pakeisti žmogaus. Taip mes su Diana ir elgiamės.“

Nauris iki šiol aiškiai, lyg tai būtų nutikę vakar, prisimena jųdviejų su Diana pažintį. „Mudu susipažinome žygyje. Tada aš jos dar nepažinojau. Tą sykį aš buvau atsakingas už vakarienę ir man prireikė samčio. Paklausiau visų: pas ką samtis? Ir štai pasirodė ji – visa švytinti, besišypsanti su samčiu rankoje. Taip prasidėjo mūsų pažintis, po kurios mes ir likome kartu, tik jau be samčio.“

N. ir D. Burneikų šeima.

Pora nuo pradžių svajojo turėti didelę gražią šeimą, tačiau dvynukų gimimas buvo didžiausia staigmena. „Buvo tikrai nelengva, – prisimena jis. – Gausi šeima susiduria su didesniais iššūkiais – tiek finansiniais, tiek kitais, juk reikia stengtis dėl vaikų išsilavinimo, suspėti su visų jų būreliais ir t.t. Būna akimirkų, kai labai pavargstame, dėl to reikalingas geras poilsis. Vis tik didžiausias mūsų prioritetas ir yra santykiai, vaikų švietimas, auklėjimas.“

Nauris pasakoja, kad gyvena įprastą gyvenimą kaip ir visi kiti – dirba ir augina vaikus, kai gali – kartu vyksta kur nors pailsėti. „Abu dirbame. Žmona Diana yra pedagogė, ji didžiąją gyvenimo dalį dirba pedagoginį darbą. Tik gimus dvyniams padarė didesnę pertrauką karjeroje, atsidavė jų auginimui. Tačiau aš visada stengiausi jai padėti. Vaikus auginome kartu, kartu keldavomės naktimis, dalinomės buities rūpesčiais“, – kalba jis.

Vis tik laikas dviese, pabrėžia vyras, išties svarbus. Todėl jiedu visada dviese švenčia savo vestuvių metines – eina į restoraną, spektaklį, koncertą, o jubiliejiniais metais stengiasi kur nors išvykti. „Buvome Norvegijoje, Latvijoje, Londone, Suomijoje. Pirma didžiausia kelionė buvo į Turkiją, prieš 22 metus. Ši kelionė padarė mums didžiulį įspūdį – įsimylėjome šią šalį. Tuomet dar turėjom tik vieną sūnų Dovydą, jam buvo 6 metai“, – prisimena Nauris.

Penkių vaikų tėtis neneigia, kad su tokia didele šeima keliauti nėra lengva, tačiau visi kartu jie į keliones leidžiasi kiekvienais metais. „Dažniausiai kartu keliaujame po Lietuvą. Ir mums tai labai patinka. Iš anksto planuojame maršrutą. Dovydas jau gyvena savarankiškai, dirba. Kristupas studijuoja marketingą, domisi fotografija, filmavimu. Kai keliaujame, visada imame fotoaparatą. Gaudome gražias akimirkas, kurios ilgai išlieka prisiminimuose. Mums tai didžiausia vertybė“, – pasakoja pašnekovas.

N. ir D. Burneikų šeima.

Kartu didžiulė šeimyna yra nukeliavusi ir toliau už gimtinės – pabuvoję Turkijoje, Tunise, Tenerifėje, Skandinavijos šalyse. „Mums labai patinka išbandyti skirtingų šalių virtuves, sužinoti jų papročius, istoriją“, – sako Nauris, dalyvaujantis Šeimos rinkimuose 2023 ir svajojantis, kad šeimai jubiliejiniais metais pavyks laimėti dar vieną geriausių įspūdžių kupiną kelionę.

Norite ir jūs dalyvauti konkurse? Tuomet nesnauskite! Naujienų portalas Delfi kartu su kelionių organizatoriumi „Tez Tour“ skelbia unikalų konkursą: Šeimos rinkimus 2023! Jums tereikia pasidalinti savo šeimos atostogų akimirka ir laimėti įspūdingą prizą – atostogas Rodo saloje visai šeimai! Visą informaciją rasite ČIA.

Specialusis projektas „Metų šeimos rinkimai 2023”