Kaip įvertinti savo įmonę, kuri dirba klientų aptarnavimo srityje? Ar esame geresni už kitus, o gal derėtų pasitempti? Šie ir panašūs klausimai kirba ne vieno smulkaus verslininko galvoje.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Neseniai salesforce.com atliko beveik 2000 visame pasaulyje lyderiaujančių klientų aptarnavimo įmonių apklausą. Tyrimo metu bandyta išsiaiškinti kokiais kriterijais vadovaujasi gerai klientų vertinamos įstaigos, teikiančios populiarias paslaugas, rašo smallbiztrends.com.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad klientų aptarnavimo srityje vertinamos įmonės dažniausiai sau kelia tris pagrindinius kriterijus - nenutrūkstamas paslaugų teikimas, kokybiškas aptarnavimas ir greitas reagavimas į klientus. Smulkieji verslininkai norėdami užtikrinti, kad jų klientai paslaugas gaus visą parą, gali naudotis kitų aptarnavimo įmonių pagalba, rašo portalas. Tuo tarpu aptarnavimo kokybę pagerinti gali padėti įrankiai, kurie leidžia reitinguoti jūsų įstaigą. Naudodamasi šiuo įrankiu įmonė gali lengviau stebėti klientų nuotaikas, gauti atsiliepimus ir tai padeda greičiau reaguoti į klientų užklausas.

Antrasis kriterijus, kurį itin vertina klientai ir kurį sau kelia aukštais reitingais įvertintos aptarnavimo įmonės, efektyvumas. Greitis vis dar išlieka vienu svarbiausių sėkmės parametrų. 47 proc. apklaustųjų, paprašyti įvardyti tris svarbiausius kriterijus, kuriais vadovaujasi vertindami savo įmones, įvardijo vidutinį aptarnavimo laiką, 38 proc. įvardijo aptarnautų klientų skaičių ir 32 proc. - klientų pasitenkinimą.

Kaip svarbų sėkmės rodiklį įmonės nurodė kuo geresnį savo darbuotojų apmokymą ir motyvavimą, kad šie padarytų viską, jog klientas liktų patenkintas. Našiausių įmonių darbuotojai net 3 kartus dažniau jaučia įsipareigojimą įtikti klientui nei prastų įmonių.

Apklaustieji verslininkai taip pat teigė, kad yra linkę versle naudoti naujausias technologijas, pavyzdžiui, suteikti klientams galimybę gauti paslaugas naudojantis mobiliąja programėle.

Anot sėkmingai aptarnavimo srityje dirbančių verslininkų, reikia nuolatos tobulėti stengiantis kuo aiškiau suvokti, ko reikia klientui. Tam, įsitikinę jie, gali padėti įvairūs prieinami įrankiai, reitingavimo sistemos, socialinės apklausos ir panašiai, rašo portalas.

Prie sėkmingo verslo vystymo, parodė apklausa, taip pat gali prisidėti ir duomenų apie aptarnavimo kokybę rinkimas. Tam, anot apklaustųjų, reikėtų analizuoti darbuotojų pasiektus rezultatus ir gilintis į klientų atsiliepimus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Karbauskis gerbia Guogą: siūlo neskubėti daryti išvadų (183)

Valstiečių-žaliųjų lyderis Ramūnas Karbauskis neslepia, kad gerbia europarlamentarą Antaną...

Sauliaus Skvernelio patarėjas įžvelgia nebylų kartelį tarp prekybos tinklų (213)

Kartais atrodo, kad vartotojų gerove rūpintis turinti Konkurencijos taryba žaidžia verslo...

Su apnuogintais ispaniškais ašmenimis susidūręs „Žalgiris“ pasijuto „supjaustytas“ (15)

„Pietų IV“ sirgalių tribūna prieš rungtynes ironišku transparantu pasveikino „Sevilla“...

Architektė: savivaldybė neva taupo pinigus ir laiką, tačiau iš tiesų – trumparegiškai juos švaisto (15)

Jei anksčiau apie universalų dizainą Lietuvoje buvo kalbama kaip apie siekiamybę ar gerąją...

Gydytoja papasakojo apie gyvybiškai svarbius vitaminus: imuniteto specialiai stiprinti nereikia (18)

Artėjant rudeniui, susizgrimbame, jog pats laikas stiprinti imunitetą . Griebiamės vaisių,...

Nustebsite, ką gali kvapų maišymas: atskleidė keletą gudrybių (3)

Sluoksniavimas – ne tik mados tendencija, tai ir viena populiariausių parfumerijos krypčių. Jos...

Internautai nesėkmingai bando atspėti: koks gyvūnas slepiasi tarp žaislų? (33)

Gali atrodyti, kad šioje nuotraukoje „pozuoja“ vien tik pliušiniai žaislai, tačiau jūs...

Paprasti būdai, padėsiantys suvaldyti pyktį (4)

Kiekvienai mamai ar tėčiui yra tekę nors kartą atsidurti situacijoje, kai jų atžalos pyktis...

Kodėl džiūsta aviečių uogos (3)

Aviečių uogos džiūsta dėl įvairių virusinių ligų, kurias platina cikados ir amarai. Šie...

Skaitome tarp eilučių: kokie žinučių ženklai rodo, kad žmogus jumis nebesidomi? (35)

Šiais laikais nė viena pažintis neapsieina be bendravimo tekstinėmis žinutėmis. Kokie ženklai...