aA
Kaip įvertinti savo įmonę, kuri dirba klientų aptarnavimo srityje? Ar esame geresni už kitus, o gal derėtų pasitempti? Šie ir panašūs klausimai kirba ne vieno smulkaus verslininko galvoje.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Neseniai salesforce.com atliko beveik 2000 visame pasaulyje lyderiaujančių klientų aptarnavimo įmonių apklausą. Tyrimo metu bandyta išsiaiškinti kokiais kriterijais vadovaujasi gerai klientų vertinamos įstaigos, teikiančios populiarias paslaugas, rašo smallbiztrends.com.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad klientų aptarnavimo srityje vertinamos įmonės dažniausiai sau kelia tris pagrindinius kriterijus - nenutrūkstamas paslaugų teikimas, kokybiškas aptarnavimas ir greitas reagavimas į klientus. Smulkieji verslininkai norėdami užtikrinti, kad jų klientai paslaugas gaus visą parą, gali naudotis kitų aptarnavimo įmonių pagalba, rašo portalas. Tuo tarpu aptarnavimo kokybę pagerinti gali padėti įrankiai, kurie leidžia reitinguoti jūsų įstaigą. Naudodamasi šiuo įrankiu įmonė gali lengviau stebėti klientų nuotaikas, gauti atsiliepimus ir tai padeda greičiau reaguoti į klientų užklausas.

Antrasis kriterijus, kurį itin vertina klientai ir kurį sau kelia aukštais reitingais įvertintos aptarnavimo įmonės, efektyvumas. Greitis vis dar išlieka vienu svarbiausių sėkmės parametrų. 47 proc. apklaustųjų, paprašyti įvardyti tris svarbiausius kriterijus, kuriais vadovaujasi vertindami savo įmones, įvardijo vidutinį aptarnavimo laiką, 38 proc. įvardijo aptarnautų klientų skaičių ir 32 proc. - klientų pasitenkinimą.

Kaip svarbų sėkmės rodiklį įmonės nurodė kuo geresnį savo darbuotojų apmokymą ir motyvavimą, kad šie padarytų viską, jog klientas liktų patenkintas. Našiausių įmonių darbuotojai net 3 kartus dažniau jaučia įsipareigojimą įtikti klientui nei prastų įmonių.

Apklaustieji verslininkai taip pat teigė, kad yra linkę versle naudoti naujausias technologijas, pavyzdžiui, suteikti klientams galimybę gauti paslaugas naudojantis mobiliąja programėle.

Anot sėkmingai aptarnavimo srityje dirbančių verslininkų, reikia nuolatos tobulėti stengiantis kuo aiškiau suvokti, ko reikia klientui. Tam, įsitikinę jie, gali padėti įvairūs prieinami įrankiai, reitingavimo sistemos, socialinės apklausos ir panašiai, rašo portalas.

Prie sėkmingo verslo vystymo, parodė apklausa, taip pat gali prisidėti ir duomenų apie aptarnavimo kokybę rinkimas. Tam, anot apklaustųjų, reikėtų analizuoti darbuotojų pasiektus rezultatus ir gilintis į klientų atsiliepimus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Karbauskis pasiruošęs keisti NT apmokestinimą (115)

Premjeras Saulius Skvernelis ir Seimo „valstiečių“ frakcijos lyderis Ramūnas Karbauskis...

Ministerijoje budėjusi mokytoja Veronika grįžta pas mokinius: dirbs neatlygintinai (403)

Švietimo ir mokslo ministerijoje ( ŠMM ) nuo lapkričio 28 dienos budėjusi pradinių klasių...

650 tūkstančių gyventojų – „Sodros“ pranešimai apie naują pensijų skaičiavimo tvarką (18)

Gyventojams, kurie dalyvauja pensijų kaupime ir buvo pasirinkę kaupimą pagal formulę 2+0+0 bei nuo...

Kauno Kalėdų miestelio kainų apžvalga: kiek mokėsite už karštą vyną, kavą ir saldėsius (6)

Kauno rotušės aikštėje esančio kalėdinio prekybos miestelio pardavėjai patenkinti - žmonių...

Kaunas siūlo įteisinti policijos ir vairuotojų išpeiktą naujovišką gatvių ženklinimą (134)

Kauno gatvėse išpiešti rombai sukėlė tikrą diskusijų audrą – vieni palaikė Kauno...

Po dar vienų derybų mokytojai ketina stabdyti streiką ir trauktis iš ministerijos (160)

Po antradienį vykusio dar vieno darbo grupės posėdžio Švietimo ir mokslo ministerijoje (ŠMM),...

„Manchester United“ atleido trenerį Jose Mourinho (30)

„Manchester United“ atleido vyriausąjį komandos trenerį – portugalą Jose Mourinho . Apie...

NETOBULOS. Dr. Monika Kavaliauskė: ar mokslas jau kuria superžmogų?

Ar greitai paragausime duonos, pagamintos iš javų, kurių genomas bus pakeistas? Ar mokslas jau gali...

Britų vyriausybė intensyvina pasiruošimo planus blogiausiam variantui (4)

Didžiosios Britanijos vyriausybė antradienį susirinko tartis dėl pasiruošimų scenarijui, kad...

Bunkės mylimasis – pirmą kartą atvirai: papasakojo, kodėl buvo priverstas mesti kriminalisto darbą (38)

Dainininkės Natalijos Bunkės širdies draugas Edgaras Eidėjus pirmą kartą viešai prieš...