„Jau antrus metus prekybos tinklų darbuotojai dirba naujomis sąlygomis. Jų darbas tapo ne tik sudėtingesnis, bet ir dar svarbesnis. Mūsų kolegos rūpinasi, kad visi būtume ne tik apsirūpinę būtinomis prekėmis, bet ir sveiki, saugūs, išklausyti. Galvodami apie kalėdinę kampaniją nuo pat pradžių žinojome, kad pagrindinį dėmesį turime skirti darbuotojams ir klientams. Pasakodami jautrią ir šiltą istoriją norime dar kartą priminti apie svarbiausius dalykus ir pasakyti ačiū darbuotojams“, – pranešime spaudai sakė „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Pasak jos, prekybos tinklui taip pat buvo svarbu reklamoje parodyti kuo platesnį sudarančių darbuotojų ir klientų vaizdą. „Kalėdų stebuklo troškimas reklamoje sujungia skirtingų kartų žmones. Mūsų klientai ir darbuotojai yra labai skirtingi, atspindime visas Lietuvos žmonių grupes ir kartas, tačiau pagrindinės vertybės ir Šv. Kalėdos visus sujungia. Šventę kuriame visi kartu“, – pasakojo E. Dapkienė.

Pradėjus kalėdinę kampaniją, kartu pristatytas ir naujasis prekybos tinklo kalėdinis katalogas, kuriame pateikiamos vaišių ir dovanų idėjos, šventinio stalo patiekalų receptai, namų šventinio dekoro tendencijos.

Reklaminio klipo siužetas pasakoja prekybos centro darbuotojo rasto žaislinio meškino istoriją. Išplovęs ir sutaisęs meškiną, darbuotojas kartu su kolegomis imasi žaislą pametusio vaiko paieškos, ir jų pastangos sukuria kalėdinį stebuklą.

„Svarbi pasiruošimo reklamos filmavimui dalis buvo vieno iš aktorių – meškino – paieška. Gavome pasirinkti iš dvylikos skirtingų žaislų. Išsirinkome telegeniškiausią ir mieliausią, o filmuojant reklamą dalyvavo trys vienodi meškinai, įkūnėję herojų skirtingais jo istorijos etapais. Buvo smagu sužinoti, kad reklamoje matomą žaislą netgi bus galima įsigyti kalėdinės prekybos metu“, – pasakojo Tomas Bartninkas, klipą sukūrusios reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas.

Klipe pasakojama gražią ir artimą istoriją, kuri įtraukia visus. Ji apie darbuotojus, šeimą, vaikus ir tai, kad šventę kuriame visi kartu. Pavyko sukurti labai lokalią ir įtikinamą istoriją, ji yra apie mūsų žmones ir joje jaučiamas toks reikalingas Šv. Kalėdų stebuklas“, – sumanymą aiškino T. Bartninkas.

Reklamoje skambančią dainą „Sningant“ atliko operos solistas Rafailas Karpis. Kompozitoriaus Benjamino Gorbulskio ir poetės Irenos Mikšytės sukurtą dainą 1962 m. pirmą kartą atliko operos solistas Virgilijus Noreika.

Prekybos tinklo kalėdinė reklama sukurta ir nufilmuota Lietuvoje. Kalėdinę klipo istoriją režisavo Titas Sūdžius, nufilmavo gamybos kompanija „Somefilms“.

Praėjusių metų „Maximos“ kalėdinė reklama pasakojo apie berniuko savo šeimai kuriamą mažą kalėdinį stebuklą, prie kurio prisideda ir prekybos tinklo darbuotojai.

Jautri vaizdo klipo istorija patraukė žiūrovus. Reklamos tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ apklausa parodė, kad „Maximos“ kalėdinė reklama Lietuvos gyventojams patiko labiausiai, vertinant tiek vietinių, tiek tarptautinių prekių ženklų reklamas. Ji taip pat buvo viena labiausiai įsiminusių.

Ruošiantis didžiosioms metų šventėms vienas didžiausių prekybos centrų ragina klientus elgtis apgalvotai ir apsilankymus parduotuvėse kruopščiai planuoti dar būnant namuose. Apsipirkimo metu gyventojų prašoma būti sąmoningais: teisingai dėvėti kaukes, laikytis saugaus atstumo, dezinfekuoti rankas bei į parduotuves stengtis eiti kaip galima rečiau.

Šio prekybos centro parduotuvėse šiuo metu laikomasi sugriežtintų higienos reikalavimų – reguliariai dezinfekuojami vežimėliai ir krepšeliai bei kiti įvairūs paviršiai, parduotuvių vėdinimui yra padidinta šviežio oro cirkuliacija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)