Po vaikino įžeidimo Viktorija parodė, ką gali: numetė net 25 kilogramus riebalų

 (65)
Skaudūs vaikino žodžiai „dar storesnė būk, tai į tave išvis niekas nežiūrės“ Viktorijai buvo paskutinis lašas. Tuo metu sverdama 85 kilogramus mergina nusprendė pasikeisti. Ir jai pavyko, Viktorija ne tik dėl patyčių, bet ir siekdama labiau mėgautis gyvenimu, atsikratė 25 kilogramų viršsvorio ir toliau keliauja sveiko ir sportiško kūno link. Ji sako: „Nugyventi taip ir nesužinojus, kaip gerai gali atrodyti mano kūnas, aš nenoriu“.
Pasikeitusi Viktorijos išvaizda
© Asmeninio albumo nuotr.

Pradėjo dėl patyčių, o tęsė dėl savęs

„Nesmagu pripažinti, bet šiems pokyčiams ryžausi, nes buvau įskaudinta vieno vaikino žodžių, kurie skambėjo taip: „Dar storesnė būk, tai į tave išvis niekas nežiūrės.“ Būtent tada susimąsčiau, kad noriu keistis. Tą pačią dieną parašiau savo draugei ir paprašiau, kad nusivestų mane į sporto klubą ir viską aprodytų, nes viena pati, ko gero, taip ir nebūčiau išdrįsusi ten įžengti“, - pasakoja Viktorija apie savo pirmąjį žingsnį siekiant savo tikslo – gražesnio kūno.

Po savaitės lankymosi sporto klube mergina ėmė keisti maitinimosi įpročius. Vietoj įprasto kepsnio su bulvėmis ji rinkdavosi vištieną arba žuvį su ryžiais bei daržovėmis, rytinius sumuštinius su batonu, sviestu ir dešra pakeitė tamsia duona, avokadu ir lašiša. Taip valgydama įprastus patiekalus, tačiau iš sveikesnių produktų, Viktorija jau po dviejų savaičių pamatė pirmuosius pokyčius: numetė 5 kilogramus. Apsidžiaugusi, kad jai puikiai sekasi, gerėja savijauta, mergina ėmė daugiau domėtis sveikatingumu, skaityti knygas bei žiūrėti įvairius vaizdo įrašus internete, kur ir atrado Andriaus Pauliukevičiaus video blogą „Kaip greitai pasigaminti daug maisto“ ir daug kitų patarimų, kurie padėjo atsirinkti, kas veiksminga, o kas ne.

Mokėsi iš savo klaidų: svarbiausias atradimas ir didžiausia klaida

Žiūrėdama vaizdo įrašus Viktorija mokėsi keisti valgymo įpročius. Pradžioje ji skundėsi lėta medžiagų apykaita, tačiau paklausiusi asmeninio trenerio patarimo ėmė valgyti ne rečiau nei kas 4 valandas ir jau greitai džiaugėsi, kad organizmas vis greičiau suvirškina maistą. Vis dėlto, ji teigia, kad lengva tikrai nebuvo. „Visi mėgstame skaniai pavalgyti ir patinginiauti. Pakeisti valgymo įpročius, prisiversti sportuoti tikrai nelengva. Tačiau verta, nes tai pakankamai greitai tampa įpročiu ir neatsiejama gyvenimo dalimi“, - sako Viktorija.

Iš pradžių viskas sekėsi puikiai, svoris nuosekliai krito, tačiau ties 73 kilogramais sustojo. Tada, pasakoja pašnekovė, ji padarė pirmąją ir didžiausią klaidą – persistengė: „Kai sustojo rezultatai, nusprendžiau kažką keisti. Tad ėmiau dar mažiau valgyti ir į sporto salę vaikščioti ne 2-3, o 4-5 kartus per savaitę. Ir nutiko tai, ko visai nesitikėjau – per porą savaičių priaugau 2 kilogramus, nors daug bėgiojau, dariau kardio treniruočių, valgiau vos 600-700 kalorijų per dieną. Buvau labai nusivylusi savimi ir nesupratau, kas darosi“, - pasakoja mergina.

Tuo metu ji nusprendė kreiptis pagalbos į specialistą ir užsisakė A. Pauliukevičiaus mitybos planą. Tai buvo veiksmingas būdas, kuris padėjo nuosekliai ir be kančių pasiekti dabartinę formą – dabar Viktorija atsikratė net 25 kilogramų riebalų.

Maloniausias dalykas – aplinkinių įvertinimas ir pagyros. Tai merginai suteikė daugiau pasitikėjimo savimi ir drąsos. „Kiek nejauku viešai rodyti, kaip tada atrodžiau, bet jei tai padės kažkam apsispręsti, bus verta. Žmonių palaikymas padėjo suprasti, kad esu ne viena, o mano pastangos nenuėjo veltui“, - pasakoja Viktorija. Ji atsikratė kompleksų būnant viešose vietose, taip pat sulaukia daugiau vaikinų dėmesio ir maloniai leidžia laiką apsipirkinėdama.

Pagerėjo ne tik psichologinė, bet, žinoma, ir fizinė būklė. Pašnekovė teigia, kad dingo kojų skausmas, nuolatinio nuovargio pojūtis, nemiga. Ji sako, kad prieš viską pradėdama net neįsivaizdavo, kad gali būti tokia laiminga ir taip gerai jaustis. Šiuo metu ji naudojasi asmeninio trenerio mitybos ir treniruočių programa ir toliau gerina savo fizinę formą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveika mityba

Į šalį plūstelėjus karščiui: keli patarimai, kaip greitai atsigaivinti (1)

Kalendorinė vasara jau eina į pabaigą, tačiau šiltos dienos dar tik įgauna pagreitį. O ir orais nelepinusi vasara, rodos, nusprendė užsukti. Šiltas metų laikas atneša į mūsų gyvenimą daugiau jėgų, puikios nuotaikos bei aktyvumo, tačiau tai tikras išbandymas mūsų odai. „Douglas“ odos ekspertė Laima Kairienė dalinasi patarimais, kurie išgelbės karštą dieną, rašoma pranešime spaudai.

Pavojingas vasaros palydovas: kelios klaidos jus gali paguldyti į lovą (3)

Sunku įsivaizduoti karštą vasaros dieną be oro kondicionieriaus – jis nuo karščio sukeliamo diskomforto saugo mus ir automobilyje, ir darbovietėje, ir namuose. Vis dėlto, netinkamai naudojamas oro kondicionierius gali ne tik tapti sąnarių bei raumenų skausmo priežastimi, bet ir sukelti nuovargį ir daugybę nemalonių susirgimų.

Išsigelbėjimas skanėstų mėgėjams: skanūs desertai, kurie neina į kūną (8)

Ne visi jaučia kaltę valgydami riebaus torto gabalėlį ir skaičiuoja, kiek valandų sporto salėje teks už jį sumokėti, tačiau visi žino, kokios įtakos sveikatai turi šios saldžios nuodėmės. Vienos iš jų yra didesnės už kitas, bet esama ir tokių desertų, kuriais galima mėgautis be jokios baimės.

Tai ne piktžolės: pamatę šiuos augalus šiukštu nepraeikite (34)

Vasarą pievos pilnos vaistų – tai puikiai žino tie, kurie moka atpažinti sveikatai naudingus augalus. Kartais net ir nemėgstama, darže paspiriama piktžolė gali tapti sveikatos ir geros savijautos šaltiniu – geriausi vaistai nuo visų ligų yra arčiau nei gali atrodyti.

Klaida, kuri gali brangiai kainuoti: kiek skysčių vasarą turime išgerti (8)

Vasarą pakilus termometro stulpeliui žmogus sušyla ir iš jo kūno greičiau pasišalina skysčiai. Kokius ir kiek skysčių reikia vartoti vasarą, kad organizmui jų netrūktų? Kokių skysčių reikia vengti? Visą tai DELFI papasakojo mitybos specialistai Andrius Pauliukevičius ir Artūras Sujeta.