Vilniaus ofisas yra didžiausias iš visų 12 „Adform“ ofisų, įmonėje dirba 269 darbuotojai, iš jų 206 Vilniuje ir Kaune. Anot įmonės personalo vadovės Agnės Klasavičienės, lietuviai specialistai save neretai nuvertina, nors tarptautinėje rinkoje jie atrodo labai perspektyvūs.

Pirmasis biuras – Lietuvoje

Prieš 11 metų Kopenhagoje, Danijoje, 3 ambicingi vaikinai nusprendė užpildyti naują nišą internetinės reklamos pasaulyje. Bendradarbiaudami su lyderiaujančiomis media agentūromis Skandinavijoje, jie pradėjo vystyti platformą, skirtą internetinių reklamų rodymui ir valdymui. Dabar per šią platformą nuperkama reklamos už daugiau nei 10 milijonų eurų per metus.

Įdomu tai, kad pirmasis šios „Adform“ ofisas už Danijos ribų buvo įkurtas ne kurioje nors iš Skandinavijos šalių, bet Vilniuje, Lietuvoje, dar prieš 7 metus.

„Danų įmonė atėjo į Lietuvą po to, kai pakankamai atsitiktinai firmos vadovai susipažino su keletu labai talentingų programuotojų iš Lietuvos. Jie buvo sužavėti jų techninėmis ir programavimo žiniomis, proaktyvumu, atsakingumu ir per kelias savaitės įkūrė biurą Vilniuje, kuris nuo to laiko nuolat augo ir auga. Lietuvos specialistai yra labai kompetetingi, žingeidūs, kūrybiški, besidomintys naujovėmis ir tas naujoves atnešantys į įmonę“, - kolegomis džiaugėsi A. Klasavičienė.

Vertina rekomendacijas

Ji pasakojo, kad visose šalyse atsirinkinėdami darbuotojus jie vertina tuos pačius dalykus – sugebėjimą dirbti komandoje, neformalų ir atvirą bendravimą, dinamiškumą ir proaktyvumą.

„Vienas efektyviausių būdų ieškant naujų darbuotojų yra rekomendacijos. Geri specialistai pažįsta daug kitų gerų specialistų, tad esami darbuotojai natūraliai pritraukia naujus darbuotojus.
Mes tiesiog rūpinamės savo žmonėmis, daug dėmesio skiriame techniniams iššūkiams, fantastiškai kultūrai ir atmosferai, diegiam gerąsias praktikas, nuolat domimės ir ieškome kaip efektyvinti procesus, nebijome ir išbandome net beprotiškiausias darbuotojams kilusias idėjas (10 dienų darbas iš Maljorkos, „Kudobox“, „Unconference“ ir daug kt.), siunčiame darbuotojus į konferencijas. Taip pat stengiamės sugalvoti netradicinių paieškos būdų. Kai vienu metu turėjome atrinkti nemažą būrį programuotojų, juos rekomendavusiems žmonėms, kuriuos mes sėkmingai įdarbinome, jau padovanojom 3 „iPAD““, - pasakojo A. Klasavičienė.

Linkėjo inovatyvumo

„Adform“ pardavimų vadybininkas Audrius Janulis, paprašytas palyginti Lietuvos ir Danijos reklamos rinką, patikino, kad skirtumų yra nemažai.

„Lietuvos rinka yra labai konservatyvi, visi nori patikrintų, jau veikiančių, saugių sprendimų – nieko per daug iššaukiančio. Tuo tarpu Danijoje svarbiausia yra inovatyvumas. Danijos rinkoje svarbu padaryti kažką tokio, ko niekas kitas nebandė, nedarė, tokiu būdu sukurti išskirtinumą ir pranašumą prekės ženklui”, - pasakojo specialistas.

Anot jo, sėkmingiausiai dirba tos kompanijos, kurios sugeba suderinti tinkamą santykį tarp inovacijų ir jau išbandytų veikiančių metodų. A. Janulis patikino, kad Lietuvos reklamos rinkoje kardinalių pokyčių jis kol kas neprognozuoja. Tiesa, turėtų ir toliau didėti interneto reklamos dalis, daugėti inovatyvių sprendimų, kurie jau yra tapę standartais vakaruose ir Skandinavijoje.

„Lietuva iš užsienio šalių turėtų pasimokyti liberalesnio požiūrio, greitesnės reakcijos ir žingeidumo. Nereikia „užsiciklinti“ ant „seno gero to pačio“, svarbu domėtis naujovėmis, ryžtis jas išbandyti. Dažnai mėgstu cituoti frazę nugirstą vienos konferencijos metu: „Interneto taisyklė – paprasčiau ir pigiau yra pabandyti, negu diskutuoti apie pabandymą““,- posakį, kuriuo verta vadovautis, pabrėžė pardavimų vadybininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)