Remiantis naująją sutartimi, kovo mėnesį BNK planuoja tiesiogiai atgabenti perkrovai bandomąjį 30 tūkst. tonų mazuto krovinį.

Tikimasi, jog šios sutarties pagrindu bendradarbiavimas tarp kompanijų taps ilgalaikis. Be to, šiais metais „Klaipėdos nafta“ ir BNK jau aktyviai bendradarbiauja perkraunant baltarusišką benziną ir dyzeliną.

Pasak Manto Bartuškos, bendrovės„Klaipėdos nafta“ generalinio direktoriaus, tai daugiau nei pusmetį trukusių derybų su BNK rezultatas.

„Baltarusiški kroviniai yra labai svarbūs Klaipėdos uostui, o Lietuvos ir Baltarusijos ekonominiai santykiai yra abiejų valstybių prioritetas, tad dedame visas pastangas, kad mūsų bendrovės darbu prisidėtume prie sklandaus šių santykių progreso. BNK vertiname kaip patikimą partnerį, kadangi tiek benzino, tiek dyzelino krova per mūsų terminalą yra stabili, vykdomi visi iki šiol pasirašyti susitarimai. Be to, deramės dėl didesnių šviesiųjų naftos produktų krovinių kiekio, kadangi BNK šiuo metu tiesiogiai valdo didžiąją dalį Baltarusijos Naftos perdirbimo gamyklos (NPG) perdirbamos naftos ir iš jos pagaminamų naftos produktų“, – teigė M. Bartuška.

„Klaipėdos naftos“ vadovas akcentavo, jog siekdama išlikti konkurencinga, bendrovė turi didinti savo terminalo Klaipėdoje lankstumą bei ieškoti naujų būdų, kaip prie esamų technologinių resursų pritraukti į Klaipėdos uostą papildomus krovinių srautus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją