Tokios situacijos būtų buvę galima išvengti, jei staliuką rezervuotumėte išanksto internetu. Deja, internetinę rezervaciją šiandien siūlo, tik mažuma Lietuvos restoranų, rašoma tabler.lt išplatintame pranešime spaudai.
Baimė inovacijoms
Vis dar yra nemaža dalis restoranų, kurių vadovai bijo internetinių rezervacijų plėtros savo restorane. Kai kurie vadovai įsitikinę, kad geriausias būdas rezervacijoms priimti yra telefonas ir popierinis sąsiuvinis.
Gedimino pr. įsikūrusio restorano „The Town“ vadovas Mindaugas Stasiulionis teigia, kad Lietuvoje restoranų staliuko rezervacijos kultūra dar tik vystosi ir prireiks laiko, kol vartotojai ir restorano vadovai pripras prie automatinių rezervacijų internetu.
Galimybė pritraukti naujus klientus
Retas, kuris šiandien galvoja, kad internetinės rezervacijos gali pritraukti naujus klientus bei užtikrinti jų lojalumą. Tačiau internetinių rezervacijų sistemos tabler.lt projekto vadovė G. Šležaitė teigia, kad šiandien privaloma investuoti į restorano žinomumą, norint išlikti maitinimo sektoriuje.
Internetinės rezervacijos restorane, didina klientų srautą, kadangi jos ne tik palengvina rezervacijų valdymo darbą, bet ir suteikia nemokamą ir kokybišką reklamą, kuri gali būti individualiai pritaikyta pagal klientų lūkesčius.
Laužo stereotipus
Didžioji dalis restoranų ar kavinių lankytojų mano, kad internetinės rezervacijos sistemos yra reikalingos tik prabangiems restoranams. Tačiau, restorano „Archie‘s burger“ vadovas Darius Bakanavičius, mano, kad toks požiūris -klaidingas. Internetinės rezervacijų sistemos, įsitikinęs jis, reikalingos ir būtinos tiems restoranams, kurie gerbia savo lankytoją, kuriuose formuojasi eilės ir sunku patekti.
Restorano vadovas mano, kad internetinės rezervacijos naudingos restoranui, nes visada gali planuoti savo darbuotojų užimtumą. „Kai žinai, kad lis lietus - pasiimi skėtį. Čia tas pats, jeigu žinai kiek restorane bus žmonių tikslią valandą - gali tinkamai pasiruošti ir taip išvengti siurprizų”, - teigia D. Bakanavičius