Karas privertė Rytų Europą pamiršti Maskvos–Berlyno ašį, bet į akis krenta „Rail Baltica“: greičiau jau turėsime skraidančius automobilius

...

Darbai prie Kauno geležinkelio stoties
Darbai prie Kauno geležinkelio stoties
Šaltinis: R. Tenio nuotr.
2023 m. sausio 26 d. 12:57 The Economist
Karas privertė Rytų Europą ... 0:00 0:00

Kodėl keliautojai Baltijos šalyse važinėja autobusais? Jų sostines – Taliną, Rygą ir Vilnių – skiria tik maždaug 600 kilometrų – tobulas atstumas greitajam traukiniui. Tačiau kelionė vingiuotu geležinkeliu trunka 12 valandų ir numato kelis persėdimus. Tai dalis platesnės problemos. Pažvelkite į bet kurį Rytų Europos infrastruktūros žemėlapį – ar tai būtų keliai, geležinkeliai ar vamzdynai: dauguma jų eina rytų – vakarų kryptimi. Iš šiaurės į pietus ir atgal veda tik keli lėti ar antraeiliai maršrutai.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
4.7000

Susiję straipsniai