Turinio burbulas ir toliau pučiasi. Transliacijų (VOD) kanalai šluoja nuo lentynų net papelijusius ar atvirai vidutiniškus video produktus. Juk dabar plėtros epocha. Pelno niekas nereikalauja; tik augimo. Tai visi ir žaliuoja bandydami apšokt likusius. 112 milijardų žalių pinigų 2021 metais pavirs jūsų mėgstamais serialais per HBO, „Netflix“, „Amazon“, „Disney“, „Apple“ ir kitas, mažesnes televizijos pagal pareikalavimą (VOD) platformas.
Tarkim, „Netflix“ (208 milijonai abonentų) jau dabar yra milžiniška filmų ir serialų gamybos mašina su 300 nuosavų filmų biblioteka, krūva serialų, anime ir dokumentikos. Atėjo aukso amžius ne tik videoprodiuseriams, bet ir geriems, vizualiai kuriantiems, rašytojams, komiksų meistrams ir net „Greenpeace“ aktyvistams, mokantiems filmuoti ir paversti savo protestą dokumentika. 17 milijardų. Tiek planuoja išleisti „Netflix“ 2021 metais. Suma gerokai lenkia artimiausius konkurentus ir, panašu, kad transliacijų (strymo) karaliaus karūna neplanuoja keisti galvos.
„Amazon Prime Video“ (175 milijonų abonentų) galvoja kitaip.