Teiginys nėra teisingas, jog dabar užsidegus žaliam šviesoforo signalui leidžiančiam vairuotojams važiuoti į dešinę (tiesiai ir į kairę taip pat) yra tiek pat nesaugu pėstiesiems dėl to, kad sukantys į dešinę vairuotojai kertą jų ėjimo kryptį, kaip ir buvo esant lentelėms. Taip, bet tuomet automobilio vairuotojai bent „nestumiami“, neskubinami kitų eismo dalyvių ir gali stabtelėti ir praleisti pėstįjį, ko nepasakysi apie tokioje pat situacijoje sukantį automobilį į kairę, kurį iš priekio atvažiuojantys „spaudžia“ pasiskubinti ir įvažiuoti į perėją baiminantis susidurti su iš priekio važiavusiu automobiliu ir spaudimą darant pėsčiajam.

Kita situacija lentelių nepateisinimui yra miesto spūstys, kai važiuodamas per sankryžą tiesiai ir laikydamasis taisyklės nesustoti ant geltono voratinklio niekada nepravažiuotum sankryžos, kai tau iš dešinės lentelės prioritetininkai nuolat suka į dešinę ir nė motais, kad jiems laisva tik dėl to, jog aš pagal taisykles nesustojau spūstyje ant geltono voratinklio.

Trečias variantas labai avaringas, kai mieste žalioje bangoje važiuojama tolygiu greičiu laikantis mieste leistino iki 50 km/h greičio ar laikantis konkrečioje miesto vietoje leistino greičio ir staiga bet kurioje ar kiekvienoje kertamoje sankryžoje į tavo juostą iššoka ereliai iš dešinės, nes jiems sukti į dešinę leidžia rodyklė. Jiems net nesvarbu, kad jie nesustoja prieš ją, kad tiesiog stabdo visą tolygiu greičiu važiavusį srautą ir mažina žalios bangos inicijuotą pralaidumą. O ir saugumo prasme labai pavojinga.

Lentelės nesaugu, negerai, o sprendimus reikia daryti naudojantis esamomis likusiomis eismo taisyklių priemonėmis. Todėl nepritariu jų grąžinimui.