aA
Lietuvoje vyraujantys rekordiniai karščiai neramina ne tik ilgiau besimokančius mokinius, bet ir viešojo transporto keleivius. DELFI sulaukė pasipiktinimo dėl prastos situacijos Vilniaus autobusuose ir troleibusuose.
© DELFI / Kiril Čachovskij

Vienas DELFI skaitytojų klausė, kodėl oro kondicionieriai autobusuose veikia skirtingai.

„Norėčiau paprašyti, kad pabandytumėte išsiaiškinti, kodėl VVT vienuose autobusuose kondicionierius veikia taip, kad galima nuo taško A iki taško B peršalti, o kituose išvis išjungti? Autobuse du langiukai atidaryti ir vienas liukas, karštis nepakeliamas. Važiavau su naujais autobusais, vieno autobuso nr. HHU 961 (su juo važiavau 9.15 val.) 1G. Kondicionierius išjungtas, žmonėms matėsi buvo silpna, sunku iškentėti. O ką kalbėti apie vaikus? Geriau tegul ne vandenį dalina, o kondicionierius įjungia arba papildo. Pabandykite pavažinėti patys pilname autobuse“, – liejo pyktį jis.

Kita DELFI skaitytoja Aušra tvirtino, kad per tokius karščius kelionė į darbą buvo nepakenčiama.

„Nesuprantu, ar VVT nori, kad mes masiškai alptume jų transporte? Prakaitas žliaugė upeliais, kondicionierius neveikė, buvo atidaryti trys langeliai, todėl rytas buvo sugadintas“, – pasakojo mergina.

DELFI paprašė pakomentuoti šią situacija VVT viešųjų ryšių specialistės Linos Nuobarienės. Pasak jos, šiuo metu kondicionavimo sistemas Vilniuje turi kas antras autobusas ir kas trečias troleibusas.

„Visuose naujuose sostinės autobusuose ir troleibusuose, kurių Vilniuje važiuoja beveik 300, kondicionieriai įrengti tiek keleivių salone, tiek vairuotojo darbo vietoje. Svarbu paminėti, jog visos naujos viešojo transporto priemonės pagal techninius reikalavimus yra pritaikytos darbui mūsų šalies oro sąlygomis tiek šiltuoju, tiek šaltuoju laikotarpiu.

Senesniuose autobusuose bei troleibusuose kondicionieriai yra įrengti ne visur. Be to, užtikrinti vėsią temperatūrą viešajame transporte itin karštomis dienomis yra sudėtinga dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, viešojo transporto stotelėse nuolat atidaromos durys, o įlipant bei išlipant keleiviams karštas oras patenka į viešojo transporto vidų, taip natūraliai pakeldamas bendrą vidaus temperatūrą. Net ir įjungus kondicionierius, lauke esant aukštai oro temperatūrai, vėsus oras ne visada išlaikomas – tokia yra bendra viso viešojo transporto specifika, o senesnėse transporto priemonėse dėl silpnesnių kondicionierių jį išlaikyti dar sudėtingiau.

Be to, dalyje senesnių viešojo transporto priemonių oro kondicionierių iš viso nėra – jos vėdinamos per stogo liukus ar orlaides, tačiau, kaip ir minėta, esant aukštai lauko oro temperatūrai ne visada pavyksta išlaikyti vėsią temperatūrą autobuso ar troleibuso viduje. Senesnių viešojo transporto priemonių įranga iš esmės yra pasenusi, todėl pasitaiko ir kondicionierių gedimų, kuriuos mes visuomet stengiamės kuo operatyviau pašalinti“, – komentavo ji.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(22 žmonės įvertino)
2.4091

Nėštukė pakraupusi poliklinikos lankytojų elgesiu: kiekvieną kartą turiu morališkai pasiruošti (84)

Šiuo metu esu 8-ame mėnesyje besilaukianti. Gyvenu Vilniuje , viskas gerai, nėštumo laikotarpis...

Tiems, kam trūksta pusės valandos per dieną – žinau, kaip rasti laiko (4)

Įdomu, ar visiems užtenka laiko ir tik man vienai jo nuolat trūksta? Vakar vakare telefonu...

Jauną mamytę pribloškė nepažįstamos moters įžūlumas: jei turėtų proto, susimąstytų (298)

Rašau kreipimąsi į visas anytas, uošvienes, mamas, tetas ir ponias, kurios jaučiasi itin drąsiai...

Sudargo klebonijos padėtis kelia nerimą: mums, lietuviams, jos likimas ypač svarbus (8)

Lietuviams, kaip tikriausiai nė vienai kitai pasaulio tautai, itin svarbūs ir brangūs žodžiai...

Atviras laiškas Vilniaus hipsteriams: kur dabar jūsų protestai? (43)

Mieli hipsteriai, turtingų tėvų dukros ir sūnus, iš visų mūsų kišenės finansuojamų...

Top naujienos

Pragariško Alytaus gaisro realybė: be miego pluša ištisą parą, du ugniagesius teko atiduoti į medikų rankas (44)

Alytus jau aštuntąją dieną kovoja su padangų perdirbimo įmonės „ Ekologistika “ gaisru....

Karbauskis užsiminė, kaip galėtų atrodyti pataisytas automobilių mokestis: mokėtų mažiau gyventojų

Trečiadienį po koalicinės tarybos posėdžio valstiečių ir žaliųjų lyderis Ramūnas...

Karas su Žvėryno milijonieriais pasiekė naujas aukštumas: pirmieji pamatykite, kaip krinta žemgrobių tujos (116)

DELFI užfiksavus, kad Vilniuje, garsiojoje žemgrobių gatvėje, dar visai neseniai atlaisvinta...

Karališka drama: ypatingą karaliaus malonę gavusi moteris buvo pažeminta prieš visą šalį

Tailando karalius pirmadienį pribloškė daugelį: jis iš savo karališkosios konsortės atėmė...

Teismas: Veryga viršijo savo įgaliojimus ir kompetenciją (17)

Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo ( LVAT ) išplėstinė teisėjų kolegija 2019 m. spalio...

Valdantieji iš koalicijos meta „tvarkiečius“, bet biudžetui daugumą žada rasti papildyta (234)

Antradienį, po nepavykusio balsavimo siekiant nuversti Seimo pirmininką Viktorą Pranckietį,...

Netikėti pietūs miesto centre: garantuoju, kad šios vietos nežinote (10)

Jeigu praėjusią savaitę pakviečiau jus pasivažinėti po Lietuvą ir atrasti legendinę maitinimo...

Ką paliestų naujasis mokestis: ne tik prekybos tinklai, bet ir drabužių, baldų, elektronikos parduotuvės (34)

Remiantis Finansų ministerijoje parengta informacija, stambios prekybos mokesčio mokėtojais...

Pernavas anglų kalbos mokėsi ne veltui: gali tapti Lietuvos policijos atašė Jungtinėje Karalystėje (18)

Po kadencijos pabaigos policijos generalinis komisaras Linas Pernavas gali tapti Lietuvos policijos...

Skvernelis: Karbauskis dar gali vadovauti partijai ir frakcijai (71)

Premjeras Saulius Skvernelis trečiadienį paragino valdančiosios daugumos atstovus pamiršti Seimo...