Įdomiausia, kad visi ponai meistrai ima 50 Lt už atvažiavimą. O paslaugos yra siaubingai pervertinamos, lyginant su Lietuvos kainomis. Visi savo rankų darbą vertina labai brangiai... Nors dirbti tikrai nesistengia.

Pirmiausia, rozetė pradėjo svilti ir kibirkščiuoti. Pasikvietus poną meistrą sutvarkyti rozetę, jis ją sutvarkė ir paėmė pinigus, po to įjungus skalbyklę pasijautė svilėsių kvapas ir paaiškėjo, kad prikepė laidas. Paaiškėjo, kad rozetės tvarkymas pasireiškė viršelio pakeitimu, o ne vidaus sutvarkymu. Menka smulkmena...

Įdomiau buvo su vonia.

Vonioje reikėjo sutvarkyti vamzdžius, už kuriuos buvo paimta dvigubai didesnė suma, nei buvo tartasi, ir pasiimtos reikalingos detalės. Pavyzdžiui, metalinės dalys, ant kurių tvirtinasi maišytuvas, ir dalys, reikalingos skalbyklės pajungimui. Po to tik, kai paaiškėjo, kad jos paimtos (kai reikėjo įjungti skalbyklę ir statyti naują maišytuvą), meistras paaiškino, kad jis viską „išmeta“, o jei tau reikia, tai nusipirk.

Kitas ponas meistras parduotuvėje išrinko klijus, tokius, su kuriais tik jis dirba. Tai suklijavus plyteles, pareikalavo sumokėti už pusę darbo, nes jis dirbo. Kitą dieną buvo maloni staigmena, kai visos plytelės nukrito nuo sienos, nes jos nesilaikė, ir net nupirkti naujas buvo sudėtinga, nes tokių pat jau nebebuvo (sudužo tik pusė, tai reikėjo tik dalies). Apie nuostolių atlyginimą nebuvo nei kalbos, pasakė, kad blogi klijai, nupirk naujų, tada suklijuosiu. Ir jis čia nekaltas.

Po jo darbo vieną dieną visame koridoriuje jautėsi alkoholio kvapas. Žinoma, teko ieškotis naujo meistro, kuris baigtų klijuoti plyteles (viena siena liko savo vietoje). Nauji ponai paėmė dvigubai daugiau, nei turėjo. Nešneku apie sugadintą koridoriaus grindų parketą, nes visą cementą ir šiukšles dėjo ne į maišą, o tiesiog mėtė į koridorių. Skalbyklė buvo naudojama kaip stalas įrankiams susidėti, taip pat sudraskyta ir apibraižyta.

Atėjo eilė dėti dušo kabiną.... Kadangi ponams užteko proto visas stiklines duris sunešti į vonią ir pastatyti be jokios atramos, jos labai smagiai nuvažiavo ir vienos durys sudužo. Apie naujų durų pirkimą nebuvo nei kalbos, nes dušo kabina buvo ne iš pigiausių, o jos vertės atlyginti niekas nesutiko. Baigėsi taip, kad per visus nesklandumus vonios neturėjome beveik 2 mėnesius. Pavyko surasti reikiamas duris ir susimokėti patiems.

Faktas tas, kad jei su žmonėmis elgiesi sąžiningai, iš kitos pusės to tikrai nesulauksi. Nes visi nori tik pinigų, kainos kyla akyse, bet niekas nesivargina darbo padaryti gerai. Ir visi meistrai pinigus ėmė už padarytą darbą, o ne už dirbamą laiką. Tiesiog žmonės sąžinę prarado, būtų gėda taip elgtis, o pridarius nuostolių dar lyg niekur nieko juoktis į veidą: ką nori tą daryk, nes vis tiek pasipelnys iš kitur.

Niekam nelinkiu tokių meistrų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Mintyse kirba mintis atnaujinti namus? Jau įsivaizduojate, kaip įžengsite į šviežiai nudažytomis sienomis kvepiantį kambarį? Ruošiatės namo statybai ir kurpiate planus, kaip po veją lakstys Jūsų vaikai? Palaukite. Ne vieno patirtis sako – remontas ir statybos yra visai ne toks malonus dalykas, koks atrodo iš pirmo žvilgsnio.

„Iš savo patirties galiu pasakyti, kad statybose į klientą žiūrima kaip į pinigų maišą ir beveik kiekvienas siekia iš to pasipelnyti. Dauguma žiūri savo kišenės, o ne kliento interesų“, - DELFI yra pasakojusi Vaida.

Tikriausiai ne vienas yra girdėjęs istorijų ir apie remonto vietoje vykstančius vakarėlius, vis atidedamus darbus, netinkamas medžiagas ar sandėliuose dingstančius reikiamus daiktus. O gal atvirkščiai – esate tikri remonto aistruoliai, nuolat atnaujinate savo namus ir su apgavystėmis nesate susidūrę?

Prašome Jūsų – padėkite išsklaidyti arba patvirtinti mitą apie tai, kad „remonto negalima užbaigit, o tik jį sustabdyti“ ar kad visi jį atliekantys darbininkai siekia apsukti aplink pirštą.

Vienos istorijos autoriaus laukia puikus prizas namams – dvi knygos: R. Aidietės „Sutažo fantazijos“ ir R. Laužiko „Istorinė Lietuvos virtuvė“.

Konkurse galite dalyvauti iki rugsėjo 12 d. trimis būdais – siųsdami laiškus el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Remontas“, ar naudodamiesi nuorodomis žemiau. Nepamirškite nurodyti el.pašto adreso!

Savo mintimis taip pat galite pasidalinti čia: