Pavyzdžiui, daugelis parduotuvėlių ir įmonių staigiai pasidarė reklamas, skelbiančias, kad net (!) 5 proc. nuo jų pelno bus skiriami Ukrainai. Šaunu, kad skiria paramą, bet kai ji yra 5 procentų, gal nereikėtų iš to darytis reklamos? Nes atrodo, kad skelbia tuos procentus it didelę sumą ir paskatą pas juos pirkti.

Arba kiti, kurie mane labiausiai nustebino, padarė dar reklamiškiau. Įvairios kūrėjos instagrame pradėjo reklamuoti "nuolaidas vardan Ukrainos". Atseit, jos padaro nuolaidą savo prekėms, jūs pirkit, o tą skirtumą, kuris lieka nuo kainos, paaukokit patys Ukrainai. Na, čia tai iš viso atsiprašau. Reklaminė nuolaidų akcija su skatinimu paaukoti tų kelių eurų skirtumą? Tai gal jau geriau paaukoti tuos kelis eurus nieko nė neperkant. Ypač iš jų. Nes instagramerės, kurios darosi piarą karo metu, atrodo tiesiog kaip pinigų ištroškę vilkai. Darykit tas savo nuolaidas, jei norit, juk tai jūsų verslas! Bet tik nepasakokit, kad darot nuolaidas „dėl Ukrainos“. Apgailėtina.

Man labai patiko vienos rūbų pardavėjos pasiūlymas – štai, kai įsigysite šią mano prekę, visos pajamos už ją bus paaukotos. Ne pelnas, bet pajamos. Tai reiškia, kad pardavėja ne tik neužsidirbs, bet dar ir praras savikainai išleistus pinigus. 80 eurų kainuojanti prekė – 80 eurų auka Ukrainai. Va šitą tai suprantu. Be to, paskui ta pardavėja netgi įdėjo į instagramą ekrano nuotraukas, įrodančias paaukojimus.

Aukokite tyliai. Aukokite garsiai. Aukokite visaip, kaip tik galite ir norite. Kiekvienas tą darome pagal galimybes. Bet būkit geri, nesidarykit reklamos ir pelno, apsimesdami, kad skiriate dėmesį Ukrainai. Ačiū.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)