Atvykus i mokyklą manęs vaikas (7 m.) klausia:

– Mamyte, ar tu „darai“ seksą?

Siaubas, net paspringau nuo vaiko klausimo. Ką? Ji dar kartą pakartojo.

Sakau:

– Iš kur tu tai ištraukei?

– Tai tu man pasakyk kas yra seksas?

Aš truputį netekusi žado, dar kartą klausiu iš kur tai?

– Iš čia!

Ir parodo mineralinio vandens „Vytautas“ butelį. O ten didžiausiomis raudonomis raidėm: „Po sekso!“

P. S. Ar aš per daug sureikšminu, ar čia man vienai atrodo, kad persistengta su reklama?!

***

„Vytautas“ mineralinio vandens atstovai jau anksčiau komentavo, kad jų tikslas žmonėms priminti, jog po kiekvienos ant etikečių paminėtos veiklos žmogus netenka jam svarbių mineralų, o siekiant juos atgauti – reikia išgerti aukštą mineralizacijos kiekį turinčio vandens.

Jų teigimu, stebint pasaulines tendencijas, buvo pastebėta, kad vartotojai tikisi vis didesnio personalizavimo, o pirkėjų dėmesį galima patraukti tada, kai prekė ir jos reklama yra sukurta atsižvelgiant į pirkėjo gyvenimo būdą.

„Suprantame, kad medicininiai didaktiniai pamokymai vartotojams nėra patrauklūs, todėl nusprendėme pažaisti. Dėl to šalia įprastesnių situacijų „po pirties“ ar „po vakarėlio“ ant naujųjų etikečių radosi ir tokios kaip „po kavos“ ar „po sekso““, – situaciją komentavo bendrovės „Birštono mineraliniai vandenys“ rinkodaros vadovė Aistė Miliūtė.