„Kito varianto nebėra. Noriu paviešinti apie Molėtų „geriamąjį“ vandenį. Kaina kosminė, o kokybė – nėra ką kalbėti. Prisegu keletą nuotraukų. Visas miestas skundžiasi, o iš valdžios tyla, ramybė, lyg viskas būtų normalu. Žmonės keičia filtrus kas savaitę – ar tai normalu? Ant filtro netgi kirmėlės matosi. Ir taip ne pas vieną žmogų“, – rašo „Delfi“ laišką atsiuntęs skaitytojas.

Ir iš tiesų – feisbuke iš tiesų ne vienas Molėtų gyventojas skundžiasi, jog toks iš krano bėgantis vanduo jau ne naujiena, tai tęsiasi ne vieną savaitę.

„Pas mus tokios pačios kirmėlės filtruose. O įsileidus vandens į stiklinę, plaukioja drumzlės ir plaukai“, – rašo viena gyventoja. Kita priduria, jog visuomet geriamąjį vandenį perka iš parduotuvės.

Vanduo Molėtuose

Įmonė teigia apie prastą kokybę sužinoję iš socialinių tinklų

„Delfi“ kreipėsi į Molėtų rajono savivaldybę, tačiau jie situacijos nekomentavo ir nukreipė tiesiai į vandenį miestui teikiančią įmonę „Molėtų vanduo“. Jos direktorius Gintautas Maniušis „Delfi“ tvirtina, jog vartotojams tiekiamas vanduo higienos normas atitinka.

„Pirmiausia noriu pažymėti, kad tiek mieste, tiek ir kitose rajono gyvenvietėse abonentams ir vartotojams tiekiamas geriamas vanduo atitinka higienos normomis nustatytus reikalavimus – ką patvirtina ir reguliariai atliekami vandens tyrimai.

Į mūsų bendrovės dispečerinę tarnybą nesikreipė nei vienas abonentas ar vartotojas dėl vandens kokybės. Apie Jūsų minimą „rudą vandenį“, „užfiksuotas kirmėles“ sužinojome iš socialinių tinklų“, – aiškina G. Maniušis.

Vanduo Molėtuose

Jis priduria, kad, nepaisant to, kad niekas nesikreipė dėl vandens kokybės, pirmadienį buvo paimti vandens mėginiai laboratoriniams tyrimams, kad būtų įsitikinta, ar nėra jokių pakitimų abonentams ir vartotojams teikiamame geriamajame vandenyje.

Direktorius taip pat tvirtina, kad susisiekta ir su socialiniuose tinkluose nuotraukomis pasidalinusia Aušros g. gyventoja.

„Išplovėme geriamojo vandens tiekimo atšaką Aušros gatvėje, su vartotoja suderinta, kad geriamojo vandens tiekimo šiai vartotojai vamzdynas nuo įvado, t.y. nuo tos vietos, kur baigiasi mūsų atsakomybės riba, bus irgi praplautas. Jeigu vartotoja nėra įsirengusi – bus įrengtas atbulinis vožtuvas, kad vartotojos atsakomybėje esančio tinklo vanduo nepatektų į magistralinius tinklus. Dedame visas pastangas , kad išsiaiškintume taršos šaltinį, jei toks yra.

Patekti pas vartotoją ir apžiūrėti tinklus neturime galimybės, nes nieko šiuo metu nėra namuose – kaip minėjau, su vartotoja sutarta susitikti 16 val. Pasiteirauta pas kaimynus, gyvenančius šalia vartotojos – niekas nesiskundžia geriamojo vandens kokybe“, – sako G. Maniušis.

Jis taip pat atkreipia dėmesį į teisės aktuose numatytą tvarką, jog vartotojas privalo ne rečiau kaip kartą per metus išplauti geriamojo vandens naudojimo įrenginius ir (ar) geriamajam vandeniui tiekti reikalingas komunikacijas, pažymėdamas apie tai pastato techniniame pase.

„Esant būtinybei arba užsitęsus geriamojo vandens tinklų avarijos šalinimo darbams aprūpinti geriamuoju vandeniu abonentus ir vartotojus galimybė yra – turime vandenvežę“, – patikina įmonės direktorius.

Norite pranešti naujieną ar išsakyti nuomonę? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt