Vinted“ – tai platforma, skirta parduoti, atiduoti ar mainyti naujus ir dėvėtus, netinkamo dydžio ar įsigytus, bet nebenaudojamus daiktus. Su portalu „Delfi“ susisiekusi skaitytoja B. (vardas ir pavardė redakcijai žinomi. – Red.) papasakojo apie šioje platformoje įvykusį konfliktą su kita nare. Į konflito sprendimą buvo įtraukta net policija.

„Tiek socialinėse medijose, tiek žiniasklaidoje kuriama nuomonė apie socialiai atsakingą įmonę, kuri veikia pagal P2P (peer-to-peer) modelį. Galėčiau plėstis ir vardinti šios platformos pliusus, tačiau šį kartą – apie minusus.

Įsigijau automobilio kvapuką iš vienos šio portalo narės. Gavau ne tą prekę, kurią užsisakiau. Po kurio laiko gavau savo prekę, tačiau ji man nebebuvo reikalinga, kadangi buvo užsakyta konkrečiai progai.

Norėjau grąžinti abi nereikalingas prekes ir atgauti pinigus, tačiau pardavėja bendravo nenoriai, įžeidžiančiai (kitaip tariant, viskas iš serijos piktos bobelės sapalonės, užgauliojimai, jokio konkretumo).

„Vinted“ administratoriai vangiai atrašė į užklausas, užuot sprendę problemą ir ieškoję būdų, kaip taisyti padėtį, pasirinko vartotoją – mane – tiesiog užblokuoti.

Labai apmaudu, nesijaučiu kalta, juolab dėl nepagrįstų skundų nenoriu prarasti savo turėtos anketos. Ir, kaip sakoma, vyšnaitė ant torto – manęs, kaip didžiausios nusikaltėlės pradeda ieškoti policija...

Gavau kvietimą į apklausą. Mergina, iš pradžių atsiuntusi man ne tą kvapuką, o paskui jau tą užsakytą, teigia, kad kvapukus pavogiau, nes neparsiunčiau atgal to per klaidą man atėjusio. Kviečia pasikalbėt policija – dėl kvapuko patapau didžiausia nusikaltėle...

Tiesiog pamiršau nusiųsti jai kvapuką, turiu ir kitų reikalų, o kuomet užblokavo anketą negalėjau nieko padaryti. Kas pikčiausia, kad pats „Vinted“ ignoruoja situaciją ir dar lieku be savo anketos...“ – rašė mergina. Ji atsiuntė ir konfliktą patvirtinantį susirašinėjimą.

Tačiau portalo „Vinted“ viešųjų ryšių atstovės Lilly Berns teigimu administracija žino šią situaciją ir jos neignoruoja, o priešingai – sprendžia. Pasak atstovės, skaitytojos B. anketa bus atblokuota vos ši grąžins prekę pardavėjai.

„Narė, kuri su jumis susisiekė, pirko automobilio kvapuką. Iš pradžių per klaidą gavo ne tą, kurį užsisakė. Pardavėja sutiko, kad įvyko klaida, išsiuntė teisingąjį kvapuką ir paprašė grąžinti pirmąjį.

Pardavėja kelis kartus prašė pirkėjos parsiųsti pirmąją prekę atgal. Sutiko netgi finansuoti siuntimo išlaidas. Tačiau pirkėja pirmojo, per klaidą gauto daikto, negrąžino.

Kai pardavėja niekaip negalėjo išspręsti šios situacijos, mes užblokavome pirkėjos paskyrą – tol, kol situacija bus išspręsta. Mes ją informavome apie savo sprendimą ir pranešėme, kad tą pat akimirką, kai pirmoji prekė bus grąžinta, paskyrą atblokuosime.

Mūsų pagrindinis tikslas – sukurti sąžiningą ir saugią aplinką vartotojams. Tokias problemas sprendžiame iškart“, – sakė Lilly Berns.