Bilietą pirkau bilietų platinimo sistemoje „Bilietai.lt“, atsispausdinau ir įdėjau broliui į siuntinuką, kartu tai buvo ir jo gimtadienio dovana. O penktadienį sulaukiau brolio skambučio – jis klausė, kur aš tuos bilietus pirkau. „Čia visiška apgavystė, – rėkė jis man į ragelį. – Mūsų neįleidžia!“

O pasirodo, tas atspausdintas bilietas turėjo būti iškeistas į originalų bilietą, nors apie tai niekur nebuvo užsiminta. Ant atspausdinto bilieto juodai baltai parašyti parodyti jį kontrolieriui... Puolu skambinti „Bilietai.lt“ informacijos telefonu ir man ramiu balsu paaiškina, kad kažkur vis dėlto apie tai (kad reikia atspausdintą bilietą iškeisti į originalų – DELFI) pranešta... Įdomu, kur? O tie bilietai, kurių niekas neatsiėmė, buvo nugabenti į Londoną ir šiuo metu yra kažkokiame „Crown plaza“ viešbutyje...

Kyla klausimas, kur apie tai buvo pranešta? Aš, pirkdama bilietus, pateikiau net savo telefono numerį, bet nei paštu, nei žinute informacijos apie pakeitimus negavau. Ir vakaras, žinoma, buvo sugadintas, pažeminimas – didžiulis, moralinė žala – siaubinga, nuotaika – baisi. Net ir turėdamas supergalių jis niekaip nebūtų sulakstęs į kažkokį viešbutį pasiimti tų bilietų ir sugrįžęs žiūrėti rungtynių...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI pasiteiravo „BILIETAI LT“ direktorės Ritos Skliutienės komentaro:

„Bilietų įsigijimas į šį renginį užsienio komandų futbolo sirgaliams turi labai griežtą tvarką ir yra reglamentuojamas tarptautinės futbolo organizacijos UEFA ir šalies futbolo federacijų, kurios imasi visų įmanomų procedūrų užtikrinti atrankos į Europos čempionatą stadionuose saugumą. Visiems klientams, perkantiems bilietus internetu, renginio aprašyme buvo patalpintas pranešimas: BILIETO KUPONĄ REIKĖS IŠSIKEISTI Į ORIGINALŲ BILIETĄ. INFORMACIJĄ APIE ATSIĖMIMO LAIKĄ IR VIETĄ GAUSITE EL. PAŠTU.

Apie atsiėmimo vietą mūsų klientai buvo keletą kartų informuoti elektroniniu paštu. Likus savaitei iki renginio pakartotinai išsiuntėme pranešimą, skirtą priminti klientams apie būtinybę išsikeisti bilieto kuponą į originalų bilietą. Klientams, kurie neatsiėmė bilieto originalo laiku bei buvo nurodę teisingą telefono numerį, apie būtinybę priminėme telefonu. Likus dienai iki renginio, t.y. kovo 26 d., iš visų išplatintų bilietų (696), vis dar buvo 37 neatsiimtų bilieto originalų. Radome galimybę likusius bilietus nuvežti į Angliją ir tokiu būdu suteikti galimybę pasikeisti likusius bilietus paskutinę dieną, ką sėkmingai padarė dalis pirkėjų. Likus valandai iki renginio buvo likę keletas neatsiimtų bilietų.

Viso kartu su Lietuvos futbolo federacija gavome 7 skundus.“