Tiesa, nežinia kaip įsigytos prekės ne visuomet pasiekdavo namus – kartą prekė buvo įrašyta tik čekyje, kitą – jau ir atsidūrė maišelyje.

„Pirmą kartą čekyje buvo įmuštas aksesuaras, kurio nepirkau. Gerai, tylėjau susirietusi kamputyje, nes 20 litų - tai ne milijonas, o ir kaip aš grįžusi į parduotuvę įrodyčiau, kad jo nepirkau? Tačiau netikėtai, o gal truputį ir tikėtai, nutiko ir antras kartas. Grįžusi namo pirkinių maiše radau popierinių servetėlių komplektą, kurio ir vėlgi net neplanavau pirkti, už 6 litus. Kaip jis atsidūrė mano maišelyje ir čekyje - net neįsivaizduoju“, - sakė ji.

Moteris pasidžiaugė, kad antrąjį kartą bent jau prekę rado. „Pliusas tik tas, kad praėjusį kartą aksesuaras vaidenosi tik čekyje, o šįkart bent jau įdėjo tai, už ką net nenumanydama susimokėjau. Žinoma, pati durna, kad į čekį ir į maišą pasižiūriu tik grįžusi, bet, kita vertus, nei karto nei vienoje kitoje parduotuvėje man tokių stebuklų dar nebuvo įvykę...“, - stebėjosi ji.

Moteris apsipirkinėjo „H&M“ parduotuvėje Akropolyje.

Tiesa, servetėles grąžinti ir pinigus atgauti skaitytojai pavyko. Žinute pasidalinusi „Facebook“ socialiniame tinkle ji sakė ir iš kitos pažįstamos sužinojusi, kad jai taip neva irgi buvo nutikę – nepirkta prekė buvo įrašyta į čekį.

DELFI dėl situacijos kreipėsi į „H&M“. Parduotuvės atstovai teigė, jog aukščiau aprašyto įvykio aplinkybes reikėtų tirti.

„Tam, kad galėtume ištirti ir komentuoti jūsų aprašytą situaciją ir jos priežastis, reikėtų, kad klientė susisiektų su mumis tiesiogiai. Klientai, kilus bet kokiems klausimams ar neaiškumams, kviečiami kreiptis tiesiai į parduotuvės, kurioje apsipirko, darbuotojus ar skambinti bet kuriai „H&M“ parduotuvei Lietuvoje telefonu. Klientų aptarnavimo skyrių taip pat galima pasiekti el. paštu“, - sakė „H&M“ ryšių su visuomene vadovė Baltijos šalyse ir Suomijoje Tiina Miettinen.

Ji priminė, kad prekes galima grąžinti. „Noriu priminti, kad „H&M“ keičia arba grąžina pinigus už netinkamus gaminius per 30 dienų, jei jie nėra praradę prekinės išvaizdos ir kartu pateikiamas pirkimo čekis. Gaminiai negali būti dėvėti, pažeisti, sutepti, skalbti ar taisyti. Gaminiai turi būti su pirkimo metu ant jų buvusiomis etiketėmis ir / ar kainomis“, - sakė ji.

Norite išreikšti savo nuomonę ar pasidalinti istorija? Rašykite el.paštu pilieciai@delfi.lt.

Savo mintimis taip pat galite pasidalinti žemiau:



Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (174)