„Vilniaus „Akropoliui“ reikia tik klientų, o ne darbuotojų“, – liūdnai konstatavo anonimiškai DELFI redakcijai parašęs darbuotojas. Pasak jo, gautas oficialus prašymas, kurį pasirašė Vilniaus „Akropolio“ valdytoja Eglė Valiukienė, labai papiktino. Jame primygtinai raginama neatvykti su asmeniniu transportu.

„Prašoma atvykti į darbą viešuoju transportu arba taksi, arba statyti automobilį ne parduotuvės stovėjimo aikštelėje. Nejaugi klientai pirmiausia?“, – klausia jis.

DELFI kreipėsi į Vilniaus „Akropolio“ atstovus ir prašė pakomentuoti tokį vadovybės sprendimą, kuris gali sukelti nepatogumų darbuotojams. Į klausimą atsakė bendrovės „Akropolis group“ Komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.

Jo teigimu, mažmeninėje prekyboje galioja taisyklė – klientas visada teisus.

„Jamam“ metu „Akropoliuose“ vidutiniškai apsilanko daugiau nei 400 000 pirkėjų. Nuolaidų akcija yra rengiama „Akropolio“ lankytojams, todėl darome viską, kad jie galėtų maksimaliai patogiai atvažiuoti į prekybos centrą. Tad visada prašome „Akropolio“ nuomininkų, kad jų darbuotojai „Jamam“ dienomis į darbą pagal galimybes važiuotų visuomeniniu transportu arba parkuotų savo automobilius toliau nuo prekybos centro.

Suprantame, kad parduotuvėse dirbantiems žmonėms tai gali sukelti tam tikrų nepatogumų, tačiau privalome atsižvelgti į pirkėjų interesus – vienoje parkavimo vietoje, kurią užima „Akropolyje“ dirbančio žmogaus automobilis, per dieną vidutiniškai parkuojasi apie 10 pirkėjų automobilių“, – komentavo jis.

Atstovas pabrėžė, kad šis prašymas galioja ne tik parduotuvėse dirbantiems žmonėms, bet ir visiems „Akropolio“ administracijos darbuotojams, „Akropolio“ Verslo centre dirbantiems žmonėms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (143)