Teiginiai

Prancūzijos elektrinis policijos mikroautobusas varomas generatoriumi.

Verdiktas

Iš dalies melas. Mikroautobusas yra mobili policijos stotis, kurioje įrengti oro kondicionieriai, kompiuterinės stotys, palydoviniai telefonai ir kameros, o tam reikia kur kas daugiau elektros nei įprastai krovininei transporto priemonei. Tad generatorius yra elektromobilio įrangos dalis.

Melo detektoriaus komentaras

Vaizdo įraše matyti policijos mikroautobusiukas su prancūziškais užrašais „elektromobilis“ ir „Monpeljė“. Matosi ir šalia esantis generatorius, kuris įjungtas į patį mikroautobusiuką.

Norint suprasti, kodėl reikalingas generatorius, reikia žinoti, kad mikroautobusas nėra įprastas automobilis, o veikiau mobilus policijos postas. Viduje yra kompiuteriai, palydoviniai telefonai, mažiausiai trys darbo vietos ir oro kondicionieriai. Ant mikroautobuso įrengtos stebėjimo kameros. Kadangi ši įranga reikalauja daug elektros energijos, transporto priemonėje įrengtas „KOHLER iPRO3000 3kW Silent Inverter“ benzininis generatorius (čia), kuris leidžia mikroautobusui veikti autonomiškai iki savaitės (čia). Prancūzijos savivaldybių policijos nacionalinės sąjungos teigimu, mikroautobusą galima prijungti ir prie įprasto elektros lizdo (čia).

Klaidinanti žinutė

„Melo detektorius“ jau tikrino internautų skleidžiamus klaidingus teiginius apie elektromobilius ir generatorius. Pavyzdžiui, buvo teigiama, kad Australijoje elektromobilius krauna 24/7 veikiantys dyzeliniai generatoriai. Tačiau generatoriai naudojami spręsti pakrovimo stotelių infrastruktūros iššūkius, kai dienos metu stotelių saulės baterijos negaudavo pakankamos įkrovos dėl aplinkos sąlygų, tada įsijungdavo dyzelinis generatorius (čia).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją