Apie atnaujintą politiką, kuri bus taikoma nuo trečiadienio skelbiamam turiniui, pranešta praėjus dienai po to, kai JAV baigėsi terminas, iki kurio valstijos turėjo patvirtinti rinkimų rezultatus.

Internetinės platformos pastaruoju metu patiria daug spaudimo kontroliuoti klaidinamą informaciją, susijusią su JAV prezidento rinkimais.

„Google“ valdoma platforma „YouTube“ plačiai vertinama kaip besiimanti kiek laisvesnio požiūrio į turinio kontroliavimą nei platformos „Facebook“ ir „Twitter“, kurios pradėjo žymėti turinį, kuriame skelbiama klaidinga su rinkimais susijusi informacija.

Pasibaigus lapkričio rinkimams, agentūra „Reuters“ identifikavo kelis „YouTube“ kanalus, kurie vis dar uždirbo pinigus iš reklamų ir narysčių, platinančių paneigtus kaltinimus rinkėjų sukčiavimu.

Praėjusį mėnesį demokratų senatorių grupė paprašė „YouTube“ įsipareigoti šalinti turinį, kuriame esama melagingos ar klaidinamos informacijos apie 2020 metų JAV prezidento rinkimų baigtį ir apie artėjančius Džordžijos Senato rinkimus.

Paklausta, ar naujoji politika bus taikoma ir Džordžijos rinkimams, „YouTube“ atstovė sakė, kad ji taikoma tik prezidento rinkimams.

Bendrovė trečiadienį tinklaraščio įraše taip pat sakė, kad nuo rugsėjo pašalino daugiau kaip 8 000 kanalų ir tūkstančius su rinkimais susijusių vaizdo įrašų, kadangi jie pažeidė egzistuojančias platformos taisykles.