YouTube“ vartotojo Davido Goodshipo darytuose vaizdo įrašuose iš Birmingamo oro uosto matyti, kaip stiprus vėjas neleidžia nusileisti „Brussels Airlines“ orlaiviui „Bombardier Dash 8 Q400“ ir lėktuvui „Boeing 777“ iš Jungtinių Arabų Emyratų, rašo dailymail.co.uk.

Tuo tarpu „EasyJet“ lėktuvui, skridusiam iš Londono Gatwicko oro uosto į Glazgą, dėl Didžiosios Britanijos šiaurėje siautusio vėjo nepavyko nusileisti net dviejuose Škotijos miestuose.

Kai dėl oro sąlygų lėktuvui nepavyko nutūpti Glazge, jis buvo nukreiptas į Edinburgą. Tačiau lėktuvui perskridus Škotiją ir audrai pasiekus šio regiono sostinę, įgulai nepavyko nutupdyti lėktuvo ir antrą kartą. Galiausiai jis buvo nukreiptas į Mančesterį, rašo dailymail.co.uk.

Organizacijos „Cancer Research UK“ darbuotoja Hazel Bedford, skridusi į rytinį susitikimą Glazge, su siaubu pasakojo: „Tikrai džiaugiuosi, kad esu gyva“.

„Pakilome įprastai, bet vėliau kapitonas perspėjo, kad šiaurėje gali šiek tiek kratyti ir kad leidžiantis galime užtrukti. Tačiau skridome toliau į šiaurę ir staiga viskas pradėjo drebėti ir kratytis. Mes tai kildavome, tai krisdavome, tai aukštyn, tai žemyn, kaip amerikietiškuose kalneliuose“, – pasakojo moteris.

„Atrodė, kad jau nutūpsime normaliai ir jau buvome virš pastatų stogų, kai staiga vėl pradėjome pilnai kilti aukštyn“, – sakė H. Bedford.

Ji teigė, jog įgula pranešė, kad lėktuvas skris į Edinburgą, kur oro sąlygos yra geresnės.

„Tačiau pasiekus Edinburgą, vėl prasidėjo tas pats. Atrodė, tarsi lėktuvas patenka į oro duobes ir krenta didžiulius atstumus“, - pasakojo moteris.

„Iki žemės tebuvo likę 10 pėdų (virš 3 m), bet lėktuvą blaškė iš vienos pusės į kitą. Ir įvyko tas pats: mes atsisakėme ketinimų tūpti ir vėl pradėjome pilnai kilti. Daugybei keleivių buvo bloga, bet lėktuve tvyrojo tyla. Kai įgula pranešė, kad skrendame į Mančesterį, žmonės suprato, kad tai rimta. Viskas, apie ką galėjau galvoti, tebuvo mano naujųjų metų pasižadėjimas surašyti testamentą, o aš to nebuvau padariusi. Buvau taip išsigandusi. Buvau apimta visiško siaubo“, - kalbėjo H. Bedford.

„EasyJet“ atstovė spaudai patvirtino, kad lėktuvas, kuriuo skrido 112 keleivių ir šeši įgulos nariai, negalėjo nutūpti dėl blogų oro sąlygų.

„Kapitonas iš pradžių planavo nutūpti Edinburge, bet stiprus vėjas neleido to padaryti. Taigi jis priėmė sprendimą skristi į Mančesterio oro uostą“, - sakė ji.

„EasyJet“ norėtų atsiprašyti keleivių už visus sukeltus nepatogumus. Artimiausiu metu keleiviai galės skristi į Glazgą, bet dalis žmonių nusprendė grįžti į Gatwicką. Keleivių ir įgulos saugumas yra didžiausias „easyJet“ prioritetas“, - pažymėjo ji.

Orlaivių savininkų ir pilotų asociacija tūpimą pučiant šoniniam vėjui vadina „vienu sudėtingiausių įgūdžių mokantis pilotuoti lėktuvą“.