Šių naikintuvų apžvalgoje „F-35 Joint Strike Fighter Concurrency Quick Look Review“ tvirtinama, kad dėl šių defektų sulaikymo kablys, turintis sustabdyti orlaivį tūpimo metu, atsiduria pernelyg arti naikintuvo ratų.

Kai naikintuvas tūpia ant lėktuvnešio, sulaikymo lynas užsikabina už lėktuvo gale esančio kablio ir jį pristabdo, neleisdamas jam nulėkti nuo denio į jūrą.

Šiame dokumente perspėjama dėl „svarbių pasekmių“ naikintuvo struktūrai ir suabejojama JSF pasirengimu suteikti artimą palaikymą iš oro, kuris yra lemiamas, ant lėktuvnešio vykstant desantiniam nusileidimui.

Apžvalgoje taip pat teigiama, kad šie naikintuvai nesugebės iššauti britų gamybos „oras-oras“ raketų ASRAAM.

Joje priduriama, kad naikintuvai F-35C lieka neišbandyti keliose srityse, ir padaroma išvada, kad „ateityje labai tikėtinos nesėkmės, kurios dar nėra identifikuotos“.

Apžvalgoje, kurią matė laikraštis „Sunday Times“, tvirtinama, kad „jei artimiausiu metu nebus pertvarkytas šio naikintuvo dizainas, šio orlaivio ateičiai bus iškilęs pavojus“.

Jei toks pertvarkymas pasirodys pernelyg brangus ar sunkiai įgyvendinamas, gali būti atsisakyta visos F-35C programos, perspėjama apžvalgoje.

Didžioji Britanija ketina įsigyti iš viso 50 lėktuvų, kurių bendra vertė siekia apie 5 milijardus svarų (20,6 mlrd. litų), bet aukšti karinio jūrų laivyno šaltiniai praėjusią naktį pripažino, kad su dabartiniu biudžetu iki 2020 metų pavyks nusipirkti tik šešis orlaivius.

Laikraščiui „The Daily Telegraph“ jie taip pat sakė, kad dėl šių naikintuvo defektų visai JSF programai gali iškilti pavojus arba jos iš viso gali būti atsisakyta, nepaisant milijardų svarų, kuriuos išleido Britanijos ir Jungtinių Valstijų vyriausybės bei kitos šalys partnerės.