Kaip teigia pareigūnai, šiuo metu kapsulės ieškoma tarp lėktuvo liekanų. Šią informaciją naujienų tarnybai patvirtino ir Tarptautinio civilinės aviacijos komiteto atstovai. Anksčiau buvo skelbta, jog abu lėktuve buvę savirašiai prietaisai, jau atiduoti ekspertizei Maskvoje, nelaimės metu buvo smarkiai apgadinti.

„Interfax“, remdamasis savais šaltiniais, skelbia, jog pradėtas įrašų iš antrojo savirašio prietaiso šifravimas. Anot šaltinio, nors juodosios dėžės ir smarkiai apgadintos, specialistams vis tiek pavyks išsaugoti bent dalį duomenų.

ITAR-TASS kalbinti pareigūnai taip pat sakė, jog po truputį ryškėja bendras vaizdas, kas iš tikrųjų nutiko Kazanės oro uoste. Kaip teigia pašnekovai, bandydamas apsukti antrą ratą, lėktuvas rėžėsi į tarpą tarp dviejų pakilimo-nusileidimo takų ir sprogo. Skelbiama, kad lėktuvas į žemė smigo nosimi.

Abi lėktuvo juodosios dėžės aptiktos tragedijos vietoje pirmadienį, lapkričio 18 dieną.

Pilotas išvesti „Boeing“ antrajam ratui bandė pirmą kartą

Kazanėje sudužusio lėktuvo „Boeing“ pagrindinis pilotas Rustemas Salichovas manevrą, kai pradedamas antrasis ratas pakartotiniam artėjimui tūpti, per realų skrydį mėgino atlikti pirmą kartą, teigė oro linijų bendrovės „Tatarstan“, kuriai priklausė nukritęs lėktuvas, generalinis direktorius Aksanas Ginijatulinas.

Apie tai iš A. Ginijatulino spaudos konferencijos pranešė gazeta.ru korespondentas.

Oro linijų bendrovės vadovas teigė, jog kol kas neatmetama nė viena iš keliamų katastrofos versijų. Kiek anksčiau buvo skelbta, kad jų yra penkios.

A. Ginijatulinas taip pat patvirtino jau pasirodžiusią informaciją apie sudužusio lėktuvo pilotų skraidymo stažą. Orlaivio įgulos vadas R. Salichovas buvo skraidęs daugiau kaip 2,7 tūkst. valandų, o antrasis pilpotas Viktoras Guculas – daugiau kaip 1,9 tūkst. valandų.

Ekspertas: lėktuvas neteko greičio

Rusijos Kazanės mieste sudužęs laineris „Boeing“ pateko į suktuką dėl per mažo greičio, atliekant manevrą prieš antrąjį mėginimą nutūpti, pranešė šios katastrofos, nusinešusios 50 žmonių gyvybių, tyrimui artimas šaltinis, remdamasis iššifruota skrydžio duomenų registratoriaus informacija.

„Kol kas tie duomenys, išgaunami iš (skrydžio) parametrų savirašio, mums sako, kad lėktuvas neteko greičio pradėdamas antrąjį ratą, todėl prasidėjo smuka“, – šaltinis sakė naujienų agentūrai „Interfax“.

Pasak jo, kol kas nerastas prietaisas, įrašinėjęs sudužusio lainerio įgulos narių pokalbius.

„Oro uosto lauke kasetės nėra, (nors) jį iššukavo skersai ir išilgai. Veikiausiai jį išvežė iš oro uosto lauko kartu su kitomis lėktuvo nuolaužomis“, – pridūrė šaltinis.