Preliminariais duomenis, sraigtasparnyje buvo trys ekipažo nariai ir 15 keleivių. Nelaimės vietoje aptiktos abi juodosios dėžės.

Šaltinių teigimu, malūnsparnis sudužo praėjus 7 minutėms po pakilimo.

Sraigtasparnis praskrido 2 kilometrus prieš suduždamas. Sudužęs straigstasparnis skraidino naftininkus.

Manoma, kad nelaimės priežastimi galėjo tapti techniniai nesklandumai, nepakankamai gera malūnsparnio detalių būklė, tačiau versijos apie ekipažo klaidą ir sudėtingas meteorologines sąlygas neatmetama.

Nelaimė įvyko apie 10 val. 20 min. vietos (6 val. 20 min. Lietuvos) laiku Turuchansko rajone Krasnojarsko krašte esančiame Vankoro naftos ir dujų telkinyje, maždaug už 2 860 km į šiaurės rytus nuo Maskvos. Orlaivis, kuriame buvo 15 darbininkų, kilo kartu su dviem kitais sraigtasparniais ir sraigto mentėmis kliudė vieno iš jų krovinį, tuomet nukrito ir užsiliepsnojo.

„Jis nukrito su degalų pilnais bakais, visiškai sudužo ir sudegė. Niekas neturėjo galimybės išgyventi“, – naujienų agentūrai „Interfax“ sakė vienas gelbėjimo tarnybų šaltinis.

„Pirminiais duomenimis, sraigtasparnis su keleiviais pakilo tuojau po sraigtasparnio, gabenusio ant gervės pakabintą metalo konstrukciją, ir mentėmis kliudė pirmojo sraigtasparnio išorinį krovinį“, – nurodė šaltinis.

Kitas sraigtasparnis turėjo ore atkabinti ir numesti ant žemės išorinį krovinį, kad nesudužtų“, – aiškino „Interfax“ pašnekovas.

Nepaprastųjų situacijų ministras Jevgenijus Ziničevas pareiškė užuojautą dėl šios katastrofos.

Pareigūnai dėl šio įvykio pradėjo baudžiamąjį tyrimą.