Filmuota vasario 11 d. Sprendžiant iš medžiagos, „Costa Concordia“ balansuoja ant dviejų nevienodo aukščio uolų, o ne stovi ant dugno, kaip manyta anksčiau. Tarp laivo priekio ir laivagalio nėra atramos, tad nuo laivo svorio uolos ėmė skilinėti. Laivo korpusas taip pat deformuotas. Kaip pabrėžia specialistai, įskilimų atsirado ne per avariją, o vėliau, kai laivas jau užplaukė ant seklumos.

Kol kas neaišku, ar laivas gali perlūžti perpus. Jeigu specialistai padarys išvadą, kad galima skilimas, veikiausiai laivo vidurį palengvins.

Džilijo salos, prie kurios krantų ant povandeninių uolų užplaukė kruizinis laivas, gyventojai sunerimę dėl galimų avarijos padarinių aplinkai. Labiausiai baiminamasi, kad iš laivo nenutekėtų naftos produktai. Vasario 12 d. pradėjo pumpuoti degalus iš laivo, ši procedūra truks apie mėnesį.

Anksčiau įmonė, kuriai priklauso laivas, skelbė, jog laivas liks prie Italijos krantų mažiausiai metus, o „Costa Concordia“ utilizavimas užtruks apie 10 mėnesių.

Laivas užplaukė ant povandeninių uolų prie Džilijo salos sausio 14 d. Iš 4 200 keleivių 17 žuvo, 15 laikomi dingę be žinios. Avarijos kaltininku laikomas kapitonas Francesco Schettino. Pirminiais tyrimo duomenimis, jis priplaukė per arti kranto.