Kai prieš dvejus metus Rusija įsiveržė į savo kaimyninę šalį, visuomenė atidžiai stebėjo, kaip Vakarų bendrovės sprendžia šią delikačią pusiausvyrą. Tokie pasauliniai tinklai kaip „McDonald`s“ ir „Starbucks“, kuriems Rusija buvo tik periferinė rinka, greitai susipakavo savo lagaminus. Kitos įmonės, užėmusios Rusijoje ryškesnes pozicijas, pavyzdžiui, Vokietijos plovimo priemonių gamintoja „Henkel“ ar Vokietijos automobilių gamintoja „Mercedes-Benz“, kurį laiką delsė, bet patyrusios smūgį savo reputacijai, galiausiai pasitraukė. Nepaisant to, iki šių metų pradžios ryšius su Rusija buvo visiškai nutraukusios tik 356 įmonės, arba 10 proc. visų Rusijoje veikiančių užsienio bendrovių, nurodo Kyjivo ekonomikos mokykla. Beveik 1 800 apribojo savo veiklą ir investicijas, tačiau pasiliko. Beveik 1 600 toliau tęsia veiklą, kaip ir anksčiau.